نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1393 - 13:27
بسیج بازاریان و اصناف شهرستان گچساران به مناسبت 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب؛متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بزرگترین نعمت، این نظام و بزرگترین معروف، دفاع از این نظام است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

رهبرم سید علی، جان ناقابلمان فدایت. آقا جان می دانم گروهی خس و خاشاک در عاشورای حسینی سال 88 به جای همدردی با عمه ات زینب(س) و جدت امام سجاد(ع) و تسلیت گفتن به مولایمان آقا امام زمان (عج) و همدردی با ملت بزرگ ایران که عزادار ابا عبدالله بودند به پیروی از دشمنان انقلاب، خصوصا غرب جنایتکار به خیابان ها ریختند و با انجام آن اعمال زشت و ناشایست و ضربه های زیادی که به بیت المال مسلمین زدند و با توهین به مقدسات اسلام، قلب آقا امام زمان (عج) و شما رهبر انقلاب و ملت ایران را جریحه دار کردند.

 

 اما اینان (دشمنان انقلاب) بدانند با انجام این کار نه تنها کوچکترین خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد نساختند بلکه برای همیشه مهر تایید را بر انقلاب اسلامی ایران که ادامه قیام جدت ابا عبدالله بود، حک کردند.که نتیجه آن خروش بی سلبقه ملت غیور و شجاع و انقلابی ایران، در 9 دی 88 بود که انزجار و برائت خود را از دشمنان انقلاب و فتنه و فتنه گران و سران فتنه اعلام کردند. و با این کار برای همیشه مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

 

دشمنان اسلام و اهالی فتنه بدانند که ما برای استیلای انقلاب اسلامی، بهای بسیار بزرگی پرداختیم که بزرگترین آن خون شهدای ماست. علی اصغرها، علی اکبرها، ابوالفضل ها و اسماعیل ها قربانی کرده ایم و خون دلها خورده ایم. رهبر عزیزمان، مولا و سرورمان، ما ملت ایران و مردم شهید پرور گچساران و خصوصا قشر بازاریان و اصناف که خود از نسل انقلاب هستیم برائت و انزجار دائمی و همیشگی خود را از فتنه و سران فتنه 88 اعلام می داریم و به عده ای قلیل که اکنون به حمایت از آنان دم می زنند و برای آزادی سران فتنه تلاش می کنند می گوییم دست از این کار ها بردارند و به فکر آبادی مملکت و ملت بزرگ ایران باشند وگرنه حسابشان از انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران جداست)). مرگ بر فتنه و فتنه گران ))رهبرم سید علی لب تر کند، جان را فدایش می کنم .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها