نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آذر 1393 - 9:54
فرماندار گچساران تاکید کرد؛
آسیب‌های اجتماعی در گچساران اولویت بندی شود
فرماندار گچساران بر اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی و بومی‌سازی امنیت در جهت ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش آفتاب جنوب، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران صبح امروز در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی که با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر،گفت: گسترش امنیت در سطح جامعه از جمله وظایف ملت و دولت بوده و هیچ حکومت و نظام حقوقی نسبت به ایجاد امنیت نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همدلی با یکدیگر با کاهش مشکلات اجتماعی موجب بالا بردن امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شوند، اظهار کرد: امنیت به عنوان یک نعمت بزرگ در همه ابعاد زندگی از جمله ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از نیازهای اصلی فرد و جامعه است.

 

رحیمی تصریح کرد:از جمله مهم‌ترین اقدامات کارآمد در راستای ارتقای سطح فرهنگ مردم بکارگیری ظرفیت‌‌های دینی و معنوی در سطح جامعه است.

 

فرماندارگچساران اظهار کرد:همه مردم در زندگی اجتماعی خود نیازمند آرامش هستند و در این راستا هرگونه مشکلات اجتماعی در جامعه نیز دامنگیر همه مردم می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به سفارشات دین مبین اسلام بر امنیت اجتماعی، ابرازکرد: دین اسلام بیش از سایر نظام‌های حقوقی و دولت‌ها نسبت به  اهمیت امنیت عرصه‌های مختلف زندگی و راه حل‌های تحقق بخشیدن به امنیت اجتماعی توجه کرده است.

 

رحیمی گفت: اگر مردم و مسئولان نسبت به چالش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی به هر بهانه‌ای احساس دغدغه نداشته باشند، نمی‌توان جامعه‌ای امن و مصون از آسیب‌ها داشته باشیم.

 

وی بیان کرد:مسئولان دانشگاه و مدارس شهرستان باید در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی با ایجاد کلاس‌های آموزشی و تشکلات مختلف فعالیت کنند.

 

فرماندارگچساران با تاکید بر اولویت‌بندی بررسی آسیبهای اجتماعی و بومی‌سازی امنیت، تصریح کرد: تهیه آرشیو و جدولی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهرستان باید در این جلسات مورد توجه قرار گرفته و در راستای هماهنگی و نظارت  هرچه بیشتر بر ارتقای امنیت اجتماعی تلاش کرد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها