نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1393 - 18:56
فرماندار گچساران با بیان اینکه خدمات‌دهی به عشایر خسارت‌ دیده از طریق امور عشایر و همکاری سایر نهادها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات عشایر سیل‌زده طی بارندگی‌های اخیر در دستور کار قرار دارد.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،با اشاره به بارندگی های اخیر این شهرستان و خسارات وارده به زیرساختها ،اظهار کرد:به علت شدت بارندگی برخی مناطق مسکونی شهری و روستایی دچار آبگرفتگی شده است.

 

وی،افزود: از عمده‌ترین مناطق آسیب‌دیده طی بارندگی‌های اخیر، خسارت به برخی واحدهای صنعتی مانند مرغداری‌ها، آبگرفتگی روستاهای پاکوه، ماهور باشت، چهاربیشه علیا، ریزش کوه اطراف حرم مطهر بی‌بی حکیمه خاتون(س)، منطقه‌های مسکونی از جمله پروبالی و پانصد دستگاه بوده است.

 

فرماندار گچساران در ادامه از ستاد بحران شهرستان که از ابتدای بارندگی و حتی بعداز آن مشغول خدمات رسانی به مردم حادثه دیده هستند،قدردانی کردوگفت:همکاران ما در دستگاهها و ادارات ذیربط مشغول بررسی نقاط حادثه دیده بوده و تاکنون مشکلاتی مانند قطعی برق و باز شدن جاده های مسدود شده مرتفع گردیده است.

 

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی به عشایر خسارت‌ دیده از طریق امور عشایر و همکاری سایر نهادها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات عشایر سیل‌زده طی بارندگی‌های اخیر در دستور کار قرار دارد.

 

رحیمی از ستاد بحران این شهرستان خواست تا با پیش بینی و مرتفع نمودن مشکلات  زیرساختی از بوجود آمدن حوادث در مواقع بارندگی جلوگیری کرده و آمادگی کامل را در اینگونه مواقع برای خدمات رسانی و کمک به مردم داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها