نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 23:20
جمعی از فعالان و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان با مساعدت استانداری به منظور بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها به تهران اعزام شدند.

به گزارش آفتاب جنوب،ه گزارش خبرنگار مهر، استانداری سیستان و بلوچستان در اقدامی شایسته نسبت به اعزام جمعی از مدیران مسئول، سردبیران و مسئولان خبرگزاری های استان به منظور بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات، خبرگزاری ها و وب سایت های خبری کشور به تهران اقدام کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی بیستمین نمایشگاه بین المللی رسانه در مصلی تهران در گفتگو با مهر هدف از انجام این برنامه را امکان حضور مطبوعات و فعالان رسانه ای استان در نمایشگاه بین المللی و ایجاد فضای تبادل نظر و بهره گیری از تجارت سایر فعالان رسانه ای در کشور معرفی کرد.

علی اصغر جمشید نژاد بیان داشت: نمایشگاه مطبوعات فرصت خوبی است تا رسانه‌ها در کنار هم قرار بگیرند و از این طریق امکان هم‌افزایی، تبادل تجربیات، ارتقای مهارت‌ها و افزایش دانش رسانه‌ای فراهم شود.

وی از نمایشگاه مطبوعات به عنوان عرصه ای برای آشنایی مردم با شیوه فعالیت رسانه ها یاد کرد و گفت: بدون شک این آشنایی در جامعه نیز تاثیرات مطلوبی خواهد داشت.

وی تبادل نظر اهالی رسانه با دیگر رسانه ها و دستاورد ها در عرصه اطلاع رسانی و تبادل تجربیات حرفه ای در زمینه امور رسانه ای را یکی از دستاوردهای نمایشگاه مطبوعات دانست و گفت: اهالی رسانه باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه و همگامی با دولت تدبیر و امید برای جذب سرمایه ها و نیروهای متخصص در زمینه بهره برداری از توانمندی های فراوان کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان را از وظایف و رسالت های رسانه های ارتباط جمعی عنوان کرد و گفت: شکوفایی توانمندی های فراوان سیستان و بلوچستان و حرکت با شتاب آن در مسیر توسعه و پیشرفت با انعکاس اخبار مثبت و واقعیت های منطقه به وسیله رسانه ها که جذب کننده صاحبان سرمایه و بخش خصوصی هستند محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: خبرنگاران مسئولیت سخت، سنگین و پر مخاطره و پرفشاری را در جامعه بر عهده دارند که انجام این مسئولیت ها و رسالت حرفه ای نیازمند صبر و حوصله و تحمل بالایی است و به همین سبب کاراصحاب رسانه قابل تقدیر است.

رسانه های محلی نیاز به حمایت دارند

در همین رابطه یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز با ابراز قدردانی از اقدام شایسته استاندار به منظور فراهم سازی حضور فعالان رسانه های استانی در این نمایشگاه بیان داشت: توجه به آموزش و حضور فعالان رسانه ای استان در نمایشگاهی که محل عرضه تجربیات و انتقال افکار و اندیشه است نقش بسزایی در تغییر نگاه خبرنگاران و رویکرد آنها در شیوه اطلاع رسانی صحیح دارد.

بابک رحیمیان بیان داشت: به دلیل عدم توجه به اصحاب مطبوعات در طی سا های گدشته حضور سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین المللی مطبوعات تنها به برپایی یک غرفه و حضور یکی از کارشناسان اداره کل ارشاد اسلامی منحصر می شد که امسال با تمهیدات استاندار محترم و مدیر کل سیاسی ایشان زمینه برای حضور جمعی از فعالان رسانه ای استان فراهم شد که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور جمعی از فعالان رسانه ای و اصحاب مطبوعات سیستان و بلوچستان در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، خبرگزاری ها و وب سایت های خبری با شرکت در میزگرد های کارشناسی، تبادل نظرات و تجربیات با رسانه های کشوری و آشنایی با ظرفیت های رسانه ای استان های دیگر همراه بود.  

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها