نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 23:18
امام جمعه هرمز گفت: نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی در جامعه موجب بالا بردن علم و دانش جامعه می شود و با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام کتاب و علم و دانش موجب پیسرفت هرجامعه می شود.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: انس با کتاب و علم و دانش از دستورات الهی است.

وی ادامه داد: دین اسلام نسبت به ارزش علم و آموزش سفارش اکید نموده تا جایی که در کتاب آسمانی در خصوص علم و آموزش فرموده است که علم انسان را به سمت خدا دعوت می کند و هر کسی که به علم و آموزش اهمیت بدهد انس با کتاب را فراموش نمی کند.

امام جمعه هرمز با گرامیداشت روز علامه محمد حسین طبا طبایی بیان داشت: این شخصیت در کنار این که یک فقیه بود یک مفسر قرآنی و در جهان بی نظیر بود.

حجت الاسلام مناقبیان با تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) به بیان خصوصیات اخلاقی آن امام همام پرداخت و گفت: ماندگارترین چیزی که از امام سجاد (ع) در جهان اسلام ماند صحیفه سجادیه بود که ما باید از این کتاب ارزنده درس زندگی بیاموزیم.

وی در پایان بیان داشت: یکی از شاخصه های حکومت اسلامی اقامه نماز جمعه است که برای باشکوه برگزار کردن این فریضه عبادی و سیاسی همه دستگاه ها و نهادها تلاش کنند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها