نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 23:15
طرح اتهامات جدید کی‌ یف علیه مسکو و اعزام هفتمین کاروان کمک‌ های بشردوستانه روسیه به نواحی شرقی اوکراین از جمله تحولات مرتبط با ناآرامی های این کشور به شمار می رود.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز با اشاره به طرح اتهامات کی‌ یف علیه مسکو در زمینه نقض آتش بس، اعزام سرباز و تسلیحات برای کمک به جدایی طلبان شرق اوکراین گزارش داد که واشنگتن نیز در این بین از افزایش فشارها علیه روسیه به خاطر رویکرد این کشور در قبال اوکراین خبر داده است.

بر اساس این گزارش روسیه ضمن هشدار درباره پیامد از سرگیری اقدامات تهاجمی علیه جدایی طلبان تاکید کرده است که متعهد به برقراری آتش بس بوده و اوکراین آتش بس را نقض می کند.

در همین رابطه "سامانتا پاور" سفیر آمریکا در سازمان ملل پس از دیدار با "فرانک والتر اشتاین مایر" وزیر امور خارجه آلمان در برلین درباره افزایش تحرکات نظامی روسیه در شرق اوکراین و نواحی مرزی ابراز نگرانی کرده است.

رسانه های روس نیز از اعزام هفتمین کاروان کمک‌ های بشردوستانه روسیه به نواحی شرقی اوکراین با هدف حمایت از آوارگان اوکراینی خبر دادند.

هفتمین کاروان کمک‌ های انسان‌ دوستانه عازم شهرهای دونتسک و لوهانسک شده و بیش از هشت هزار تن مواد غذایی، تجهیزات درمانی،‌ سوخت،‌ مصالح ساختمانی و دیگر لوازم ضروری  از سوی روسیه به مناطق شرقی اوکراین ارسال شده است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها