نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 20:00
جمعی از نمایندگان عرب مجلس رژیم صهیونیستی نسبت به اقدام‌های خشن اسرائیل واکنش نشان دادند.

به گزارش آفتاب جنوب،

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، نمایندگان عرب کنست (پارلمان اسرائیل)  آمادگی خود را برای اعتراض به آنچه که عدم مجوز ساخت شهرک عربی نشین بر فراز «معبد سلیمان» و اقدام‌های خرابکارانه دیگر نامیدند، خبر دادند.

وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوا» امروز (جمعه) با انتشار این خبر نوشت: در گرد هم‌آیی ضد اسرائیلی به همین منظور افرادی چون «حنین  زعبی»، «جمال زحالقه » و «عفو اغباریه» و همچنین «شیخ راعد صالح » در منطقه "ام الفهم» با حضور ساکنین این منطقه حضور یافتند.

زعبی که از نمایندگان عرب کنست است، در گفت‌گو با خبرنگاران حاضر گفت:« ما بیمی از اسرائیل نداریم.»

زحالقه دیگر نماینده عرب کنست نیز اظهار داشت:« هرکسی که می‌خواهد تنش در این منطقه رفع شود باید اجازه برگزاری نماز مسلمانان را بدهد و هرگونه اقدام تحریک‌آمیز را کنار گذارد.»

این منبع خبری نوشت: این اولین بار نیست که زحالقه و زعبی در گردهما‌‌یی ضد اسرائیلی شرکت می‌کنند. زعبی در ماه اوت سال جاری نیز با شرکت در تظاهرات ضد اسرائیلی در "کفر کابل" مدعی شد که یک شهروند فلسطینی و نه یک اسرائیلی می‌باشد.

وی در آن موقع اظهار داشته بود:«ما بخشی از فلسطین و بخشی از نیروهای مقاومت غزه هستیم. مردم فلسطین هنوز در اشغال اسرائیل هستند. فلسطین جزیی از وجود ما است.»

انتهای پیام/ن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها