نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 6:35
فرماندار گچساران با بیان این‌که گچساران قطب ویژه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: امیدواریم با مدیریت جدید روند توسعه کشاورزی در این شهرستان رونق بیشتری پیدا کند.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی صبح دیروزدر مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید جهاد کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: مراسم تودیع و معارفه مسئولان براساس دستورالعمل‌ها باید در ادارات آنها صورت گیرد اما به دلیل فعال بودن و مردمی بودن این مسئول مراسم تودیع وی را در فرمانداری برگزار کردیم.

 

وی افزود: این مراسم اگر چه مراسم تودیع و معارفه نام دارد اما امروز مدیر سابق جهاد کشاورزی به دلیل بازنشستگی تودیع و تکریم می‌شود.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: پست‌ها و مناصب برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای کسب رضای خدا و رفاه بیشتر حال مردم است.

 

رحیمی با اشاره به تودیع مدیر سابق جهاد کشاورزی به دلیل بازنشستگی گفت: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و آموخته‌های مدیر سابق در راستای پیشبرد اهداف توسعه کشاورزی شهرستان نهایت استفاده را ببریم و وی ما را در این خصوص یاری کند.

 

وی با بیان این‌که وجدان دادگاهی است که نیاز به قاضی ندارد، افزود: یک مسئول باید در امر خدمتگزاری به مردم وجدان خود و کسب رضای خداوند را در نظر بگیرد که در این صورت موفق خواهد بود.

 

رحیمی عنوان کرد: بالاخره در مراسمات تودیع و معارفه تقدیر و تشکرهای به عمل می‌‌آید اما مهم این است که آن مسئول در دادگاه وجدان خود محکوم نشده و رضایت خداوند را به دست آورده باشد.

 

فرماندار گچساران با بیان این‌که گچساران قطب ویژه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مدیریت جدید روند توسعه کشاورزی در این شهرستان رونق بیشتری پیدا کند.

 

وی در پایان ضمن آروزی موفقیت برای مدیر سابق، خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش مجموعه جهاد کشاورزی گچساران با مدیر جدید این اداره شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها