نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آبان 1393 - 22:29
دبیر کارگروه اشتغال گچساران از راه‌اندازی شرکت نمایشگاه دائمی تولیدات صنعتی کشاورزی ویژه بانوان با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در گچساران خبر داد.

عادل امینی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های تولیدی اشتغالزایی تحت حمایت صندوق مهر امام رضا (ع) در گچساران، اظهار کرد: از جمله طرح‌های تولیدی پیشنهادی مورد توافق صندوق مهرامام رضا (ع)، طرح استخر ماهی و میگو در 10 واحد در سطح شهرستان است.

 

وی افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته به این طرح 500 میلیون تومان بوده که برای 10 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

 

دبیر کارگروه اشتغال گچساران طرح پرورش بوقلمون را از دیگر طرح‌های تولیدی اجرایی شهرستان عنوان کرد و گفت: این طرح در 5 واحد و در هر واحد 500 قطعه با اعتبار یک‌میلیارد تومان در سطح شهرستان اجرا و 10 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

 

امینی با بیان اینکه طرح پرورش مرغ دورگ در 30 واحد و هر واحد به تعداد 500 قطعه با اعتبار 1.8 میلیارد تومان در سطح شهرستان راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: با اجرایی کردن این طرح زمینه اشتغال 60 نفر را فراهم می‌سازیم.

 

وی طرح پرورش گاو شیری با اعتبار 2.4 میلیارد تومان را از جمله طرح‌های مهم خواند و گفت: این طرح در 20 واحد و هر واحد 10 رأس در سطح شهرستان اجرا و برای 40 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

 

دبیر کارگروه اشتغال گچساران با بیان اینکه طرح‌های تولیدی پیشنهادی متنوع در همه زمینه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: یک واحد طرح تولید بسته‌بندی فرآورده‌های لبنی در خیرآباد با میزان اشتغالزایی 8 نفر با اعتبار 400 میلیون تومان در راستای استفاده کارخانجات شهرستان و استان در حال راه‌اندازی است.

 

امینی با اشاره به طرح تولید فرغون و بالابر از دیگر طرح‌های پیشنهادی تولیدی گچساران، بیان کرد: این طرح با اعتبار 200 میلیون تومان در روستای آب‌شیرین احداث خواهد شد که در راستای آن برای پنج‌ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

 

وی با تاکید بر حمایت بانوان در طرح‌های تولیدی اشتغالزایی از راه‌اندازی شرکت نمایشگاه دائمی تولیدات صنعتی کشاورزی ویژه بانوان در گچساران خبر داد و افزود: این طرح که از جمله طرح‌های پیشنهادی اداره بهزیستی بوده با اعتبار 450 میلیون تومان در شهر دوگنبدان راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها