نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1393 - 10:28
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مطرح کرد
بانگرش فوتبال حرفه‌ای مشکلات نفت و گاز برطرف می شود
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:دلیل عمده مشکلات این تیم نداشتن نگرش حرفه‌ای بوده و تا زمانی که این اتفاق روی ندهد، انتظار ثبات تیم در عملکرد و نتیجه‌گیری انتظار بی‌جایی است.

عباس چمنیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه امکانات خوبی برای نفت و گاز فراهم شده اما به نظر می‌رسد تفکرات مجموعه باشگاه نفت حرفه‌ای‌تر باشد.

 

وی با بیان اینکه به هر حال در راستای فراهم کردن امکانات، مشکلاتی طبیعتا وجود دارد، افزود: به هر حال از لحاظ تامین نیازهای تیم مشکلاتی بوده که این امر بر خلاف پتانسیل و توانمندی‌های شهر گچساران و شرکت نفت این شهرستان است.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: دلیل عمده این مشکلات نیز عدم وجود نگرش حرفه‌ای بوده و تا زمانی که این اتفاق روی ندهد انتظار ثبات داشتن تیم در عملکرد و نتیجه‌گیری انتظار بی‌جایی است.

 

چمنیان اظهار کرد: البته در طول مدت حضور در این تیم تلاش ما و مجموعه عوامل و همچنین بازیکنان تیم بر ایجاد آمادگی کامل بوده است.

 

وی با بیان اینکه کاستی‌ها را تحمل کردیم تا کمترین تاثیر را بر عملکرد تیم داشته باشد، یادآور شد: نباید فراموش کنیم که فصلی سخت را در پیش روی داریم چراکه امسال تیم‌هایی در گروه ما قرار دارند که تا بن دندان مسلح هستند.

 

چمنیان تصریح کرد: لازمه رقابت با تیم‌هایی از جمله مس کرمان، گیتیپسند، نیروی زمینی و نساجی قائم‌شهر آرامش برای تمرکز تمرین‌های فنی تیمی است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مسئولان و نگرش و دیدگاه فوتبال حرفه‌ای مشکلات تیم برطرف شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها