نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آبان 1393 - 6:38
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران از احداث مجتمع فرهنگی گلزار شهدای گچساران با اعتبار 700 میلیون تومان خبر داد.

سیروس باوی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با بیان اینکه  گچساران دارای 360 شهید دوران جنگ تحمیلی است، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 700 جانباز و 100 آزاده جنگ در گچساران نشان از ایمان ، مجاهدت و حضور مردم این شهرستان در همه صحنه‌های انقلاب بوده است.

 

وی با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از فرزندان شاهد و ایثارگر به علت بیکاری به اداره مراجعه می‌کنند، گفت: قریب به 350 فرزند، خواهر و برادر شهید و جانباز با مدارک عالی تحصیلی در گچساران بیکار بوده که نیازمند توجه مسئولان به این امر است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با اشاره به ساماندهی گلزار مطهر شهدای این شهرستان با بیان اینکه 43 گلزار شهدا در این شهرستان وجود دارد،اظهار کرد: این گلزارها در قالب 359 قبر مطهر ساماندهی شده است که تا پایان سال‌جاری عملیات ساماندهی آنها به کلی به پایان می‌رسد.

 

باوی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای دوگنبدان و اجرای فاز نخست آن تصریح کرد: طی ساماندهی این گلزار مطهر، اجرای فاز نخست مجتمع فرهنگی و کتابخانه مسقف گلزار با اعتبار 700 میلیون تومان شروع شده است.

 

وی با بیان اینکه روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی گلزار شهدای این شهرستان اکنون دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است، ابراز کرد: این مجتمع با مساحت یک‌هزار و 200 متر جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی، کتابخانه و نگهداری آثار شهدا احداث می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها