نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مهر 1393 - 11:24
رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران خبر داد
اعزام 400 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق عملیاتی جنوب
رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران از اعزام 400 دانش‌‌آموز این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: ماه محرم یادآور نهضت خونین امام حسین(ع) و احیاگر فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی افزود: اداره آموزش و پرورش گچساران به مناسبت ایام محرم اقدام به سیاهپوش کردن فضای اداره و نصب بنر و کتیبه‌هایی با موضوع محرم، برپایی هیئت‌های دانش‌‌آموزی در مدارس، قرائت زیارت عاشورا در دهه اول محرم در نمازخانه اداره‌ و مدارس و دعوت از مبلغان دینی برای حضور در اداره و مدارس جهت بیان وقایع عاشورا و عظمت دین اسلام تدارک دیده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران در بخشی از سخنان خود با یادآوری دوران جنگ تحمیلی گفت: خط سرخ دفاع مقدس و نهضت خمینی در امتداد عاشورا و نهضت حسینی شکل گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به اعزام 400 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق عملیاتی جنوب ،بیان کرد:  این تعداد دانش‌آموز پایه دوم مقطع متوسطه در قالب کاروان راهیان نور روز پنج‌شنبه‌ جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

 

پورالحسینی با بیان اینکه اردوی راهیان‌نور یک تجربه موفق در انتقال ارزشهای انقلاب است، ابرازکرد: تحولات ایجاد شده طی سفر در دانشآموزان حاکی از بازتاب معنویت و نورانیت این مناطق و حفظ دلاوری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: این اردوها با همکاری دستگاه‌های اجرای ذیربط برگزار شده و سعی ما بر ایجاد سلامت کاروان است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها