نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مهر 1393 - 11:00
با راه‌اندازی آزمایشگاه بررسی سلامت آب
13 هزار و 645 آزمایش کلرسنجی در گچساران ثبت شد
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران گفت: با راه‌اندازی آزمایشگاه بررسی سلامت آب در گچساران 13 هزار و 645 آزمایش کلرسنجی و 175 مورد آزمایش میکروبی در شش ماه نخست سال‌جاری به ثبت رسیده است.

سیادت شیری صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: در سال ‌گذشته آزمایشگاهی در گچساران راه‌اندازی شد که آزمایش‌های میکروبی آب در شهرستان‌های گچساران، باشت و بهمئی را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی واحد آزمایشگاه بررسی سلامت آب در سال گذشته افزود: اداره آبفای روستایی گچساران با راه‌اندازی آزمایشگاه ثابت و سیار تاکنون موفق به ثبت 13هزار و 645 مورد آزمایش کلرسنجی و 175 مورد آزمایش میکروبی در شش ماه نخست سال جاری شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گچساران با بیان اینکه روزانه منابع آب روستاهای تابعه گچساران توسط این آزمایشگاههای ثابت و سیار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، یادآور شد: اداره امور آب و فاضلاب روستایی در گذشته به دلیل فقدان آزمایشگاه قادر به پاسخ‌گویی به ادعاهای برخی افراد به‌صورت علمی نبود که خوشبختانه امروز پاسخ‌گوی همه مشکلات است.

شیری ادامه داد: با استقرار این سیستم‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی علاوهبر رفع مشکلات احتمالی، توان پاسخ‌گویی به همه مشکلات و موارد موجود در خصوص آلودگی آب هستیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها