نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 8:52
فرماندار گچساران با بیان اینکه 92 زندانی جرائم غیرعمد در زندان این شهرستان چشم به راه کمک خیرین هستند، از برگزاری همایش گلریزان ویژه زندانیان جرائم غیرعمد در گچساران خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از برگزاری همایش گلریزان ویژه زندانیان جرایم غیرعمد در گچساران خبر داد و اظهار کرد: این مراسم به همت فرمانداری گچساران با همکاری ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد، اداره زندان، دادگستری، شهرداری و شورای شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این همایش روز چهارشنبه مورخ 30 مهرماه راس ساعت 16 عصر در سالن اجتماعات هلال احمر گچساران برگزار خواهد شد.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: اکثر زندانیان ما به علت جرائم غیرعمد و عدم آشنایی با قوانین و مقررات در زمینه‌های مختلفی نظیر عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم آشنایی با قوانین مربوط به چک و سفته، مهریه‌های غیرمتعارف و خارج از عرف در بند زندان هستند که نیاز به یاری مسئولان و خیرین دارند.

 

رحیمی با تاکید بر تبلیغ از طریق نهادهای دولتی و غیردولتی، افراد و شخصیت‌های تاثیرگذار در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه‌ها، بیان کرد: 92 زندانی جرائم غیرعمد گچسارانی در بند زندان چشم به کمک و یاری مردم و خیرین شهرستان دوخته‌اند.

 

وی گفت: به منظور برگزاری این همایش به صورت هرچه باشکوه‌تر دعوت از اقشار مختلف مردمی برای شرکت در این همایش انجام شده و امیدواریم که بتوانیم در راستای آزادسازی زندانیان و برگرداندن آنها به آغوش خانواده بخشی از این مبالغ را جمع‌آوری کنیم.

 

فرماندار گچساران ضمن دعوت از مسئولان شهرستان جهت شرکت در این مراسم، خواستار همکاری مطلوب و شایسته آنها در برگزاری این همایش شد.

 

رحیمی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری چنین همایش‌هایی در سالجاری تداوم داشته باشد، اظهار کرد: همه ما باید در راستای فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم در خصوص رعایت قوانین، از ورود افراد به زندانها جلوگیری کنیم.

 

وی با اشاره به احادیث و روایات در خصوص کمک به همنوعان، یادآور شد: مردم گچساران تاکنون با حضور پرشور در صحنه‌های مختلف کمک به نیازمندان، حس همدردی و کمک به همنوعان را به اثبات رسانده‌اند و امید است که در این همایش نیز مشارکت فعالانه داشته باشند

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها