نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1393 - 7:45
فرماندارگچساران گفت:با توجه به رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی صورت گرفته ،نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) در روزهای هفتم و هشتم آبان‌ ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان و مقامات کشوری برگزار می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) که پیش از این قرار بود در روزهای 16 و 17 مهر ماه امسال در این شهرستان برگزار شود با 20 روز تاخیر در آبان‌ ماه برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) به دنبال این بودیم که برگزاری این کنگره ملی با حضور مسئولان و مقامات عالی کشور صورت گیرد.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: در همین راستا از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این کنگره دعوت به عمل آمد که با توجه به سفر وزیر ارشاد در روز 16 و 17 مهر ماه به همراه هیئت دولت به استان زنجان برگزاری این کنگره در تاریخ مقرر و با حضور وزیر ارشاد امکان‌پذیر نبود.

 

رحیمی ادامه داد: بنابراین با رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) در روزهای هفتم و هشتم آبان‌ ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان و مقامات کشوری برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مراسم افتتاحیه این کنگره هفتم آبان‌ ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

رحیمی ابرازکرد: مراسم اختتامیه این کنگره ملی نیز هشتم آبان‌ ماه در حرم حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

 

وی گفت: از 130 مقاله‌ای که به دبیرخانه علمی کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) ارسال شده بود، تعداد 30 مقاله در این کنگره پذیرفته شد.

فرماندار گچساران ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و معرفی امامزاده حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم (ع) را از اهداف اصلی برگزاری این کنگره عنوان کرد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

ان شاالله با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد روند رو به رشدی را به خصوص برای سینمای شهرستان گچساران از وزیر فرهنگ خواستار شد سینما جلوه گاه یک شهرستان می باشد پس باید فرماندار شهرمان صحبت هایی در این خصوص با ایشان در میان بگذارد تا شهرمان رونقی دوباره بگیرد
انشاالله که این چنین برنامه هایی ادامه داشته باشد و همین طور از خبرنگار محترم جهت پوشش خوب این کنگره تشکر می کنم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها