نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1393 - 22:23
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از صدور مجوز حضور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور خبرداد.

اسکندر ملک زاده صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: با توجه به تصویب بودجه و اعلام شورای ورزش وزارت نفت مبنی بر رعایت سقف 35 درصد نیروی شرکت نفتی در ترکیب تیم فوتبال نفت ، این تیم می تواند در مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور پیدا کند.

 

ملک زاده افزود: در سال های گذشته شرکت نفت و گاز گچساران با هدف توسعه ورزش در سطح منطقه و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و استعدادهای فوتبال شهرستان با رایزنی های مختلف مجوز استفاده بیشتر از نیروی غیر شرکت نفتی را اخذ می کرد که در سال جاری این اقدام شورای وزارت نفت موجب شد تا مجوز حضور تیم در رقابت های لیگ منوط به تخصیص سهم بیشتراز نیروی شرکت نفتی باشد.

 

وی با بیان اینکه براساس تصویب شورای ورزش وزارت نفت در سال جاری تیم فوتبال بزرگسالان نفت وگاز گچساران با 35 درصد نیروی شرکت نفتی در مسابقات شرکت می کند اظهارداشت: این باشگاه متعهد شده است در سال آینده با رعایت سقف 50 درصد نیروی شرکت نفتی تیم فوتبال نفت را در مسابقات شرکت دهد.

 

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در یک سال گذشته رایزنی های بسیاری برای کسب سهمیه بیشتری برای استفاده از نیروهای بومی غیرشرکت نفتی صورت گرفت که در نهایت منجر به عدم تصویب به موقع مجوز حضور تیم در رقابت ها شد.

 

ملک زاده تاکید کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در مناطق محروم اقدام به تیم داری در سطح لیگ های حرفه ای کشور کرده و این در حالی است که وظیفه اصلی این شرکت توسعه ورزش همگانی کارکنان صنعت نفت می باشد.

 

وی بیان کرد: باشگاه نفت و گاز گچساران با داشتن 19 رشته ورزشی و 220 تیم باشگاهی ، هشت تیم ورزشی را در لیگ های حرفه ای کشور معرفی کرده است که این مهم در سطح مناطق نفتخیز جنوب کم نظیر است.

 

این مسئول همچنین نگرانی های ایجاد شده مبنی بر عدم ادامه حضورتیم فوتبال در جام حذفی را نشان از تعصب مردم این شهر نسبت به تیم خود عنوان کرد و افزود: این تعصب و دلسوزی عزم دست اندرکاران ورزش نفت را برای حمایت بیشتر و جلوگیری از این اتفاقات بیشتر خواهد کرد.

 

ملک زاده در پایان از زحمات نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران، مدیریت شرکت نفت و گاز گچساران، اعضای کانون هواداران و همه کسانی که در موفقیت های تیم های ورزشی نفت ،نقش ارزنده ای ایفا کرده اند تقدیر کرد.

 
 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درود بر جوانان گچسارانی
ان شاالله حق بچه های تکواندو میگیرتون
پول بیت المال حیف و میل میکنید
اگر پیشرفتی در ورزش شهرستان داشته باشه بذار به اسم نفت باشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها