نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1393 - 18:48
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر نفت، پیگیری و برخورد در زمینه بی‌عدالتی‌های صورت‌گرفته در رابطه با موضوع بکارگیری نیرو در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را خواستار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،در این نامه آمده است.

بسمه‌تعالی

برادر گرامی جناب آقای مهندس زنگنه

وزیر محترم نفت

با سلام؛

احتراماً به استحضار می‌رساند علی‌رغم تذکرات مکرر و خواهش‌های دلسوزانه اینجانب در بحث بکارگیری نیروی انسانی، متأسفانه طی یک سال اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به صورت بی‌ضابطه، آکنده از تبعیض و ناعادلانه در قالب طرح دستور کاری، حجمی و... خارج از روال اداری و صرفاً بر اساس روابط شخصی و فامیل‌گرایی نسبت به جذب نیرو اقدام نموده است.

 

اخیراً مطلع شدم که مقرر است اداره حراست شرکت نفت گچساران بدون اطلاع‌رسانی عمومی و خارج از مقررات اداری نیروی جذب نماید که این امر با نادیده گرفتن بسیاری از ارجاعات جنابعالی، وزیر سابق و دیگر مسئولین وزارت نفت است.

 

بدون شک مردم شریف گچساران و باشت تحمل چنین بی‌عدالتی را نخواهند داشت و این تبعیض برای اینجانب نیز غیر قابل‌ تحمل است زیرا نداشتن شغل برای جوانان حوزه انتخابیه‌ام درد است ولی بدون شک تبعیض و بی‌عدالتی درد و رنج بیشتری را به آنان متحمل می‌کند.

 

لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ گردد تا تمامی نیروهایی که طی یک‌سال گذشته، خارج از روال اداری به کار گرفته‌شده‌اند احصاء و اصلاح شوند و با کلیه متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

همچنین از جنابعالی تقاضا دارم جهت شفاف‌سازی اذهان عمومی، نسبت به پیگیری موضوع به‌صورت ویژه اقدام عاجل را مبذول فرمایید.

 

پیشاپیش از توجه ویژه جنابعالی در احقاق حق جوانان شایسته گچساران و باشت سپاسگزارم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

آیا خود آقای تاجگردون عدالت را رعایت می کنند؟ این آقا فکر می کند تنها خودش می فهمد؟ چرا مدیران ارزشی و کارآمد را در ادارات عزل کردید و حامیان فتنه و یا افراد بی تجربه و ناکارآمد را جایگزین نمودید؟این اگر اسمش تبعیض نیست پس چیست؟
دادن طرحهای بزرگ پیمانکاری به فامیل و اطرافیان و رانتخواری جناب نماینده بزرگ تریت تبعیض و توهین به این مردم شریف است
م حالوت در حراست تبعیض نمی کرد هم غلام تاجگردون در مجلس هر دوتاشون دنبال بچه خاله وخورجو وعمو وخواهر خود هستند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها