نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1393 - 18:40
عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه دگرگونی تاریخی در پروژه‌های عمرانی گچساران رخ داده است، گفت: افزون بر 70 پروژه عمرانی در دوگنبدان در حال اجراست یا به اتمام رسیده است.

محمود اسدپور صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی  آفتاب جنوب،با اشاره به عملکرد یک‌ ساله این شورا در حوزه شهری دوگنبدان و بیان اینکه شورا گام‌های موثری در برطرف کردن مشکلات حوزه شهری برداشته است، اظهار کرد: با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان از جمله نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، همکاری فرماندار گچساران و پیگیری‌های شورا و اجرای مطلوب و به هنگام شهردار دوگنبدان کارهای عمرانی قابل قبولی در دوگنبدان صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر افزون بر 70 پروژه عمرانی در دوگنبدان و در اقصی نقاط این شهر در حال انجام بوده که برخی از این پروژه‌ها با پیشرفت‌های متفاوت از 20 درصد تا 100 درصد در حال انجام یا به اتمام است.

 

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصریح کرد: مشکلاتی در سطح شهر دوگنبدان وجود دارد که از نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تمامی مسئولان شهرستانی و استانی تقاضا داریم در خصوص حل این مشکلات با شورای اسلامی شهر دوگنبدان همکاری داشته باشند.

 

اسدپور عنوان کرد: با وجود دو بیمارستان آماده خدمت و دو بیمارستان در حال احداث نیاز مبرم گچساران به ایجاد دانشکده علوم پزشکی برای پرورش پزشک احساس می‌شود.

 

وی نیاز به پزشک متخصص رادیولوژی زنان برای انجام سونوگرافی زنان را از دیگر نیازمندی‌های پزشکی گچساران عنوان کرد و گفت: در این خصوص رایزنی‌هایی با دانشکده علوم پزشکی مرکز استان صورت گرفته که متاسفانه جوابیه این دانشکده عدم وجود پزشک متخصص و رادیولوژی زنان در گچساران بوده است.

 

اسدپور با اشاره به قطعی برق در برخی نقاط گچساران عنوان کرد: در برخی نقاط شهری دوگنبدان به دلایلی از جمله ورزش باد و بارندگی با قطع برق مواجه بودیم که این امر سبب سوختگی تعدادی از وسایل برقی همشهریان شده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان ادامه داد: در حوزه فاضلاب شهری با تلاش شبانه‌روزی مسئولان شهری پیش‌تصفیه‌خانه فاضلاب به مناقصه رفته و با پیگیری فرماندار، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان مقرر شده استارت فاضلاب شهری نیز زده شود.

 

اسدپور عنوان کرد: متاسفانه در این خصوص از شهرهای یاسوج و دهدشت عقب هستیم.

 

وی با بیان اینکه دگرگونی تاریخی در تاریخ گچساران در حوزه‌های عمرانی احساس می‌شود، تاکید کرد: از امام جمعه گچساران که با ورود به گچساران شاهد رنگ و بو گرفتن و پررنگ شدن مسائل دینی و مذهبی در این شهرستان بودیم تشکر می‌‌کنیم.

 

اسدپور ضمن تقدیر از تلاش‌‌های امام جمعه گچساران در راستای پیگیری تکمیل مصلای این شهرستان عنوان کرد: مصلای نماز جمعه که طی سال‌های زیادی در حالت رکود مانده بود با تلاش‌های امام جمعه رونق خاصی گرفته و با وجود برخی مشکلات آماده بهره‌برداری است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها