نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1393 - 18:31
مراسم بزرگداشت هاشم محمدی استاد فقید دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه این شهرستان صبح امروز و با حضور جمع زیادی از فرهیختگان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و مردم قدرشناس در مسجدالغدیر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مراسم اظهار کرد: این استاد فقید، عمر خود را برای اعتلای جایگاه علم و دانش در این واحد دانشگاهی گذراند و همیشه در دانشکده و دانشگاه و در جلسات و محافل مختلف علمی و تحقیقاتی حضوری پرتلاش‌ داشت.

 

آرمین محمودی تلاش این استاد فقید ادبیات فارسی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی را ستود و بر لزوم تلاش در راستای تحقق هر چه بهتر اهداف علمی و پژوهشی وی تأکید کرد.

 

وی یادآور شد: ایشان در سراسر زندگی‌شان با کوشش فراوان به دنبال کسب علم و دانش و ترویج آن در محیط‌های آکادمیک بود.

 

محمودی با تأکید بر جاودانگی علم و دانش اذعان کرد: استاد زنده‌یاد دکتر محمدی به خاطر ارزش‌هایی که در درونش نهفته بود و در رفتارش ساری و جاری می‌شد، برای همیشه در دل‌ها زنده است، اما این مصیبت برای جامعه دانشگاهی دشوار است.

 

وی تصریح کرد: تلاش‌های علمی ایشان که در قالب مقالات و طرح‌های پژوهشی به طالبان علم و دانش در دانشگاه‌ها عرضه شده، نشان از همت والایی بوده که این عزیز سفر کرده برای دانشگاهیان به یادگار گذاشته است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران افزود: ایشان در سخت‌ترین شرایط جسمی همواره در مهم‌ترین جلسات علمی پژوهشی حضور می‌یافت و با رعایت اخلاق نیک و سعه صدر به پرسش‌های طالبان علم و دانش پاسخ می‌گفت.

 

محمودی با اشاره به اخلاق نیکو و گذشت به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز استاد محمدی خاطرنشان کرد: آنچه که در زندگی انسان فانی باقی می‌ماند، اخلاق بوده و اگر این مهم حفظ شود، برای همیشه جاودان می‌مانیم.

 

استاد زنده‌یاد هاشم محمدی دارای افزون بر 700 مقاله علمی، پژوهشی، علمی و ترویجی در ژورنال‌ها و همایش‌های بین‌المللی و ملی است.

 

این استاد فقید حدود 10 عنوان تألیف دارد که با تحمل سال‌ها بیماری بر اثر عارضه ریوی در شهریور ماه امسال دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبود شتافت.

 

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اعلام کرد در راستای تجلیل از مقام علمی این استاد گرانقدر، کتابخانه دانشکده علوم انسانی به نام ایشان نام‌گذاری شد.

 

انتهای پیا/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها