نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1393 - 11:43
فرماندار گچساران با اشاره به اینکه بیکاری جوانان یکی از مهمترین مشکلات در این شهرستان است ،گفت: توسعه تعاونی‌ها بهترین راهکار برای برطرف کردن مشکل بیکاری است.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی  ظهر دیروز در نشستی که به مناسبت هفته تعاون در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد:بیکاری یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان بوده و توسعه تعاونی‌ها بهترین راهکار برای برطرف کردن مشکل بیکاری است.

 

وی با بیان این‌که باید نظارت دقیق و شفافی بر مجموعه کار تعاونی‌ها صورت گیرد، افزود: این نظارت دقیق سبب می‌شود تا ضمن جلوگیری از تخلف‌های احتمالی در مجموعه تعاونی‌ها، حقی از اعضای تعاونی ضایع نگردد.

 

فرماندار گچساران کلیدی‌ترین بخش توسعه در هر مجموعه و عرصه‌ای را دانش عنوان و بر اصل آموزش در گسترش، تقویت و موفقیت تعاونی‌ها تأکید کرد.

 

وی تعاون را یکی از عوامل رشد و شکوفایی جامعه دانست و افزود: در رویکرد دین اسلام نیز توجه به تعاون مورد توجه خاصی قرار گرفته که در این میان می‌توان به آیه "وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ ۖ" از سوره مبارکه مائده اشاره کرد.

 

رحیمی اشتغال پایدار از طریق تشکیل شرکت‌های تعاونی را خواستار شد و گفت: تعاونی‌ها باید در کلیه زمینه‌ها اعم از تولید، توزیع و مصرف نمونه و الگو باشند.

 

فرماندار گچساران با اشاره به این‌که کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید هر کاری از دستشان برمی‌آید برای ارباب رجوع ادارات خود انجام دهند، ادامه داد: کارکنان و مسئولان متعهدانه و مسئولانه باید مردم را تکریم کرده و نسبت به برطرف کردن مشکلات آنان انجام وظیفه کنند.

 

وی یادآور شد: هر مسئول و کارمندی اگر توانایی رفع مشکلات مردم را ندارند به مسئولانی که قادر به رفع مشکلات آنان هستند، ارجاع دهند.

 

فرماندار گچساران گفت: با اعتبارات کم و تقویت انگیزه معنوی می‌توان شرایط دشوار اقتصادی را پشت سر گذاشت و با مقاومت به پیروزی مقتدرانه برسیم.

 

در ادامه جلسه بیژن مهدی‌پور رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گزارشی از عملکرد این اداره و مشکلات موجود در این اداره ارائه کرد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها