نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مرداد 1393 - 19:23
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قرار است ما مربیان لال باشیم و در مورد مسائل داوری صحبت نکنیم.

به گزارش آفتاب جنوب، فارس: امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: اجازه می‌خواهم دو تبریک داشته باشم اول به سپاهان بابت بردی که داشتند و تبریک دوم به ورزشگاه فولادشهر که پر شد از تماشاگر. امیدوارم روزهای خوب فوتبال به فوتبال برگردد. من به نتیجه کاری ندارم قرار شده ما مربیان لال باشیم و در مورد داوری حرف نمی‌زنم. بازی خوبی بود و تماشاگران از بازی لذت بردند و قرار شد مربیان لال باشند و در مورد مسایل دیگر صحبت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: کارشناسان داوری ارزیابی خوبی داشته باشند و واقعیت‌ها را بگویند حالا که قرار نیست مربیان حرف بزنند کارشناسان در مورد مسایل داوری به سازمان لیگ بگویند حق ما باخت نبود .بالای 8 خطا پشت محوطه جریمه گرفتیم و 8-9 کرنر زدیم ولی یک مطلب می‌گویم، با این داوری اگر می بردیم دوستان قلم به دست چه تیترهایی می‌زدند؟ ولی قرار شده ما حرف نزنیم و حسین عسگری به مسایل داوری رسیدگی کند. فلان مربی و فلان بازیکن جریمه می‌شوند خدا وکیلی حق ما باخت نبود. الان هم می‌گویم کرنر زدیم و ضربات کاشته زیادی هم زدیم.

امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت نکونام و منش پهلوانی گفت: خیلی ممنون هستم.  ما ماندیم ومبارزه می‌کنیم و یکماه و یکماه ونیم دیگر همه چیز برای مردم مشخص می‌شود. یا آنهایی که اتهامت زدن وضعیتشان مشخص می‌شود یا در دادگاه انقلاب یا در دادگاه فوتبال مشخص می‌شود همه چیز و به اتهام ها رسیدگی می‌کنند. مگر رائول و دل پیرو از تیم‌هایشان نرفتند چرا آنها حرفی نمی زنند؟ مرام پهلوانی در فوتبال ما نیست. یک بازیکن می‌رود همه چیز خراب می شود وقتی هستی پهلوان هستی و آرامش می‌دهی من تعجب می‌کنم چرا مطبوعات پیگیری نکردند. هستی پول می گیری و بازی می‌کنی آدم خوبی هستی ولی وقتی می‌روی ادم بد می شوی. چرا مطبوعات این مسایل را پیگیری نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: نمی‌خواستم یکسری صحبت‌ها را انجام بدهم و آنها را برای آخرتم گذاشته بود. شفیع زاده شاهد است 1میلیارد و  200 میلیون گرفتم 300 میلیون خرج کردم و 150 میلیون هم طلب دارم و شکایت هم نکردم فقط یکی دو بار گفتم پولم را بدهید. در تبریز بودم حسینیه درست کردم بروید بپرسید. باید بمانم تا آدم‌هایی که فساد اخلاقی دارند بروند. امثال من بروند فضای برای آن آدم‌ها بیشتر می شود. آقای باقری خواهش می‌کنم بروید اقای شفیع‌زاده را بیاورید معاون وقت بانک صادرات را بیاورید و کمک‌های خیریه‌ای که انجام دادیم را بگویند بعد از دو سال این حق را دارم بیایند و کنفرانس مطبوعاتی بگذارند.در مبارزه طلایی برنده شدم.

قلعه‌نویی در مورد جذب ابراهیمی گفت: من خودم دنبالش نرفتم  هر مربی دیگری بود از امید ابراهیمی درصد می‌گرفت یا این بازیکن را با خودش می برد چون من او را از بندرعباس آوردم. یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی ایران است. او می‌توانست در جام جهانی فیکس بازی کند. ما پیرو فرهنگ پهلوانی هستیم من هواداران سپاهانی‌ها را دوست دارم جز بهترین‌ طرفداران ایران هستند و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال افزود: ابراهیمی یکی از بهترین مدافعان بود و اگر می دانستم صادقی مصدوم است مدافع دیگری می‌گرفتیم تا برخلاف میل‌مان خرسندنیا هافبک دفاعی است را در دفاع به کار نمی‌گرفتیم و به غیر از آن توپی که به تیرک ما خورد همه چیز در اختیار ما بود و در مورد پنالتی هم کارشناسان باید نظر بدهند.

وی در پایان نشست در مورد داوری گفت: اشتباه داوری هم پیش می‌آید.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از نشست خبری مقابل دوربین‌های تلویزیونی در خصوص کودکان غزه و ستم‌هایی که به آنها می‌شود، اظهار داشت: در اصفهان همیشه از این کارهای قشنگ انجام می‌شود. اصفهان یکی از شهرهای تعیین‌کننده هم در ورزش و هم در سیاست است. من دو سال در اصفهان بوده‌ام و بدون مطالعه حرف نمی‌زنم. امیدوارم روزی برسد که دنیا در آرامش باشد و جنگی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که پهلوانانه‌ترین حرکتی که تاکنون دیده‌اید چه بوده است، گفت: حرکت‌های زیادی شده است اما حضور ذهنی ندارم.  به عنوان مثال هادی ساعی مدال‌هایش را به زلزله‌زدگان کمک کرد. ما مسلمانان و شیعیان به امام علی اقتدا می‌کنیم و همیشه کارهای جوانمردانه در کشور ما وجود داشته است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها