نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مرداد 1393 - 19:20

به گزارش آفتاب جنوب، فارس: در جریان دیدار سپاهان و استقلال برای اولین بار از اسپری مخصوص برای داوران استفاده شد و علیرضا فغانی به هنگام زدن ضربات خطا از این اسپری استفاده کرد.

* مهدی شریفی به هنگام تعویض خودش را به دورترین نقطه زمین برد که علیرضا فغانی به او تذکر داد که حواسش به زمان مسابقه هست.

* آرش برهانی هنگام ورود به زمین کاپیتان استقلال شد و حیدری بازوبند را به او داد.

* دوربین عنکبوتی برای اولین بار در ورزشگاه فولادشهر مورد استفاده قرار گرفت که این دوربین بین دو نیمه در بیرون از ورزشگاه چک شد.

* به هنگام زدن ضربات ایستگاهی توسط استقلال هواداران این تیم اشیایی را به داخل زمین به سمت شهاب گردان پرتاب می‌کردند که برهانی از آنها خواست این کار را انجام ندهند.

* محمدرضا خلعتبری که یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد و توپش از کنار دروازه به اوت رفته بود خودش را می‌زد و با دست به سر و صورت خود می‌کوبید.

* به هنگام زدن ضربه ایستگاهی توسط استقلالی‌ها هاشم بیک‌زاده با پریرا درگیری لفظی پیدا کرد که اگر وساطت سایر بازیکنان نبود این درگیری فیزیکی می‌شد.

* خبرنگاران اصفهانی بعد از زدن گل دوم توسط سپاهانی‌ها به شکلی رفتار می‌‌کرند که ظاهرا دوست دارند این بازی با نتیجه دو بر یک تمام شود. آنها ظاهرا در یک بازی پیش‌بینی شرکت کرده بودند.

* غلامرضا بهروان در کنار زمین مدام در جنب و جوش بود که کادر فنی دو تیم به داوری اعتراض نکند.

* مسئولان ورزشگاه فولادشهر از خبرنگارن با شام پذیرایی کردند.

دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان در جریان است.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها