نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مرداد 1393 - 19:29
امام جمعه موقت گچساران گفت:جنایت رژیم صهیونیستی در غزه با همراهی و سکوت سازمان ملل ، شورای امنیت و همراهی و حمایت برخی سران مرتجع عرب انجام می شود.

حجت الاسلام پرویز خواجه زاده ظهر امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ضمن محکوم کردن قتل وعام مردم مظلوم غزه به دست صهیونیست های جنایتکار، اظهارکرد:جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتل‌ عام صدها مرد و زن و کودک مظلوم، بار دیگر چهره‌ خونخوار گرگ‌های صهیونیست را از پشت پرده‌ی تزویر سال‌های اخیر بیرون آورد و خطر حضور این کافر حربی را در قلب سرزمین‌های امت اسلام، به غافلان و مسامحه‌ کاران گوشزد کرد.

 

وی افزود:بیشتر از یک ماه از حملات خونين رژيم كودك‌كش صهيونيستي به نوار غزه مي‌گذرد و اين حملات سبوعانه صهيونيست‌ها در حالي ادامه دارد كه كشورهاي مرتجع عرب نه تنها در مقابل اين جنايات سكوت كرده‌اند، بلكه شريك و همكار جنايات اين رژيم در كشتار كودكان بي‌گناه هستند.

 

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:مردم بی دفاع غزه ؛نه تنها از سوي اعراب حمايت نمي‌شوند بلكه سكوت برخی سران عرب در مقابل كشتار وحشيانه اسرائيل در غزه، صهيونيست‌ها را براي ادامه حملات عليه مردم بي‌دفاع فلسطين گستاخ‌تر مي‌كند.

 

 وی با بیان اینکه جنایت رژیم صهیونیستی با حمایت سران مرتجع عرب انجام می شود،گفت:جنایت رژیم صهیونیستی در غزه با همراهی و سکوت سازمان ملل ، شورای امنیت و همراهی و حمایت برخی سران مرتجع عرب انجام می شود.

 

خواجه زاده اظهارکرد: آنچه در نبرد خونین غزه آشکار شد، زیاده خواهی ها و قدرت طلبی های سیاسی منطقه ای است که سردمداران سعودی، مصری و همپیمانان عرب آن در خاورمیانه به خیال خام خود با همراهی رژیم سفاک صهیونیستی در ریختن خون کودکان و زنان بی گناه غزه، در حال دست یافتن به آن هستند.

 

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه سکوت کرده‌اند، تصریح کرد: کودکان مظلوم فلسطینی به کدامین جرم کشته می‌شوند و مدافعان حقوق کودک به استناد کدامین قاعده منطقی و حقوقی سکوت مرگبار خود را در مقابل کشتار کودکان و جان باختن آنها در آغوش پدر و مادرشان، توجیه می‌کنند؟!!

 

وی گفت:زنان و کودکان در غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند و خانه‌ها ،مساجد و بیمارستان‌ها هدف قرار می گیرند اما خبری از اعتراض مدعیان حقوق بشر نیست.

 

خواجه زاده در ادامه با تاکید بر این که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به حدی رسیده که باید وجدان جامعه بشری بیدار شود،افزود: افسوس که امروز هیچکدام از قوانین حمایتی از حقوق کودکان و اجلاس‌های بین المللی زمینه نجات کودکان مظلوم و بی پناه غزه را از دست جنایتکاران صهیونیست فراهم نکرده است

 

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به تلاش اسرائیل و سران برخی از کشورهای عربی جهت خلع سلاح مقاومت و از بین بردن آن ها بیان کرد:در حقیقت  بازنده اصلى اسرائيل است كه بايد طعم تلخ شكست را توأم با منفوريت در سراسر جهان بچشد.

 

وی خاطرنشان شد:موضوعی که این بار نیز با مقاومت غافلگیرانه سربازان فلسطینی نه تنها با شکست مواجه شده است، بلکه بار دیگر پوشالی بودن هیمنه رژیم جعلی اشغالگر قدس را آشکارتر کرد.

 

خواجه زاده تصریح کرد:مسائل داخلی اسرائیل نشان می‌دهد رژیم اشغالگر قدس در باتلاقی وارد شده که نمی‌تواند به عقب بازگردد و چون به اهدافی که داشته است، نتوانسته دست یابد قطعا با پایان جنگ به عنوان یک ارتش شکست خورده مطرح می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها