نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مرداد 1393 - 0:59
فرماندار گچساران ترویج اعتیاد به مواد مخدر را یک تهدید جدی برای جامعه اسلامی برشمرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی است .

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گچساران با اشاره به مکر و حیله‌های دشمن مبنی بر سست کردن اراده جوانان از جمله رواج مواد مخدر در جامعه، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با انجام حربه‌های مختلفی سعی در مقابله با پیشرفت‌های کشور ما داشته که هم‌اکنون با رواج اعتیاد و مواد مخدر قشر جوان و اثربخش جامعه را مورد هدف قرار داده است.

 

وی اعتیاد را منشاء بسیاری از ناهنجاری‌هایی اجتماعی خواند و گفت: اعتیاد به مواد مخدر می‌تواند زمینه‌ساز بروز بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد.

 

فرماندار گچساران در ادامه ترویج اعتیاد به مواد مخدر را یک تهدید جدی برای جامعه اسلامی برشمرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی است .

 

رحیمی با بیان اینکه تبلیغ در راستای نشان دادن اثرات سوء مواد مخدر و اعتیاد، محدود به ادارات و نهادهای خاص و مشخص شده ای نیست، افزود:با توجه به اهمیت این امر باید همه ارکان اجتماع سهیم در رفع این مشکل باشند.

 

وی خواستار تعامل دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برای مبارزه با این بلای خانمان‌سوز شد و بیان کرد:‌ بهترین راه برنامه‌ریزی و ارائه راه‌کارهای عملیاتی توسط ادارات و کارشناسان کارآزموده با تدبیری مطلوب است.

 

فرماندار گچساران متذکر شد: اولویت‌کاری مسئولان باید مبارزه با مواد مخدر و راه‌کارهای لازم در خصوص پیشگیری از آن باشد.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی شهرستان باید مناطق آسیب‌پذیر در حیطه مواد مخدر را شناسایی و پاکسازی کند، ابراز کرد: آگاه نمودن فرزندان با هنجارهای اجتماعی و اخلاقی از دوره خردسالی نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد دارد.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها