نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آذر 1398 - 10:55
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از فرماندهان پایگاه های مقاومت برتر بسیج(طرح اسوه) با حضورجمعی از بسیجیان،مسئولین ادارات و ائمه جماعت مساجد در سپاه ناحیه گچساران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص این جشنواره ،گفت:امروز شاهد برگزاری جشنواره پایگاه های اسوه در سطح ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بودیم که با توجه به عملکرد پایگاه های مقاومت ، هیات امناء و نیز ائمه جماعت مساجد این آیین صورت گرفت.

وی افزود:با توجه به اعلام نتایج توسط تیم کارشناسی ناحیه مقاومت بسیج گچساران ،امروز نیز سه پایگاه مقاومت بسیج ،سه رئیس هیات امنای مساجدشهرستان و نیز سه امام جماعت مسجد که برنامه های بهتری را نسبت به دیگر پایگاه های مقاومت در طول یکسال گذشته اجرا کرده بودند، به عنوان رده ها و نفرات برتر معرفی و نیز تجلیل کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:این مرحله شهرستانی بود و در مرحله بعد نیز اسوه های شهرستان ها توسط استان بررسی و پایگاه های اسوه جهت معرفی به جشنواره کشوری برگزیده خواهند شد.

گفتنی است در این آیین حجت الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی، رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در خصوص جایگاه ،شأن و منزلت بسیج و بسیجیان به ایراد سخن پرداخت.

در این آیین از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهید سیف الله حسینی(حوزه امام رضا علیه السلام)،پایگاه مقاومت بسیج شهیدان گلزار (حوزه امام علی علیه السلام) و پایگاه مقاومت بسیج ام کلثوم(حوزه حضرت زینب سلام الله علیها)تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها