نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1398 - 19:00
شهبازی:روزی که آمدم احساس خوشحالی نکردم و الان هم که می روم چندان ناراحت نیستم ،بنده از روز اول کت و شلواری برای ریاست ندوختم Tهرچند اهل جارو جنجال نبوده و نیستم ،اما عمه زاده عزیزم توصیه می کنم در چینش نیروها و انتخاب مشاورینتان تجدید نظر کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم آموزش و پرورش گچساران با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد که در این آیین محمد شهبازی، سرپرست سابق آموزش و پرورش این شهرستان، گفت:قسم یاد می کنم که در مدت 8ماه سرپرستی در این مجموعه تمام تلاشم را درجهت حفظ آرامش مجموعه بکار بردم و همتم را در جهت پیشبرد برنامه های نوین آموزشی و جلوگیری از سیاست زدگی و سیاست کاری در این نهاد انسان ساز بکار گرفتم.

روزی که آمدم احساس خوشحالی نکردم 

وی افزود:روزی که آمدم احساس خوشحالی نکردم و الان هم که می روم چندان ناراحت نیستم ،بنده از روز اول با تمام وجود اعلام کردم من یک آموزگارم و هیچ ادعایی هم ندارم و کت و شلواری هم برای ریاست ندوختم و هرچند برخی از بزرگواران برداشت سوءکردند.

تنش هایی خارج ازآموزش و پرورش

سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران اظهارکرد:پذیرش این مسئولیت در آن برهه از زمان که هیچکسی جسارتش را نداشت برعهده گرفتم و با حل مشکلات موجود و ایجاد آرامش ، خاموش کردن تشنج و تنش هایی که ریشه در خارج از این مجموعه داشت ،همت کردیم که به لطف الهی همه چیز با آرامش حل شده و امروز با افتخار می توانم اعلام کنم حتی یک دانش آموز و خانواده و همکاری را درمدت سرپرستی آموزش پرورش ناراحت نکردم.

اهل جارو جنجال نبوده و نیستم 

شهبازی تصریح کرد:اهل جارو جنجال نبوده و نیستم و می خواهم خودم را بیشتر معرفی کنم،پدر بزرگم اصالتا تیرتاجی از ایل بزرگ بویراحمد و مادرم از سادات بزرگ امازاده علی و پدر ازمنطقه آبدهگاه و از ایل بزرگ باوی است .

دایی زاده تاجگردونم

وی افزود:دایی زاده تاجگردون و داماد طایفه بزرگ گشین هستم و دارای نسبت سببی و نسبی با طوایف بویراحمد هستم و به خودم می بالم که دایی زاده "غلام تاجگردون" هستم،وقتی از نزدیک شاهد اجرای مدارس6و9 کلاسه محله سادات بودم،وقتی سالن ورزشی فرهنگی فرهنگیان گچساران را می بینیم ، وقتی چمن ورزشی شهدای فرهنگی و استخر دانش اموزی را نظاره می کنم ،وقتی وسایل کمک آموزش را می بینم وقتی امکانات سرمایشی و گرمایشی را می بینم ، وقتی شاهد پروژه های دیگری هستم ،وقتی که عظمت خیابان شهیدبلادیان را می بینم و وقتی شاهد فرهنگسرای محله سادات هستم ؛افتخار می کنم که دایی زاده تاجگردون هستم.

 آقای تاجگردون!درچینش نیروهایتان تجدید نظر کنید

شهبازی تصریح کرد:اما عمه زاده عزیزم توصیه می کنم در چینش نیروها و انتخاب مشاورینتان تجدید نظر کنید،من از خرداد و خرداد ها خاطرات تلخ و شیرین دارم و اززمانی که بیاد دارم خرداد آبستن حوادث بسیاری بوده است، از آزادی سازی خرمشهر تا رحلت امام راحل و از 2خرداد به 18خرداد که باید مواظب بود که برخی از حوادث تلخ خرداد تکرار نشود.

حکم تخلیه منازل سازمانی

وی افزود:حکم تخلیه منازل سازمانی که عده ای سالیان دراز در این منازل  سکنی گزیده واما تخلیه نکرده بودند را از دادستری گرفته ام ،همچنین مشکلات سالن وحدت را تقریبا حل کرده و دیوار مدرسه نیایش را نیز قول بازسازی گرفتیم.

سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران گفت:خوشحالم که هرکسی که از درب اتاقم وارد شد نه پرسیدم اصولگرا هستی و نه اصلاح طلب،آقای مقیمی من و شما سالیان درازی است که دوست و همکار هستیم و هرکمکی که از دست بنده هم بربیایددر خدمت مردم عزیز خواهیم بود.

من یک آموزگارم

شهبازی اظهارکرد:بارها هم گفته ام و حتی اگر در روستای باباکلان هم به عنوان یک آموزگار بعد از ۳۱سال هم بروم، افتخار می کنم چون من یک آموزگارم و هرجایی که بتوانم کمکی کنم باعث افتخار است.

با همان مرام و همان رفتار در خدمت تمام عزیران هستم

وی تصریح کرد:از تدریس در سالهای اول در روستاهای بویراحمد و گچساران شروع کردم و بعد در اداره کل خدمت کردم و بعد هم در مقاطع تحصیلی مختلف در خدمت مردم عزیزمان بودم و در این ۳۱ سال همین بودم و تغییری در رفتارم نکردم و امروز هم با همان مرام و همان رفتار در خدمت تمام عزیران هستیم.

از این انتصاب و انتخاب راضی و خرسندم 

شهبازی افزود:آرزوی موفقیت برای دوست و همکارم برادر مقیمی را  دارم و از این انتصاب و انتخاب راضی و خرسندم و با تمام وجود در خدمت عزیران خواهم بود.

درادامه ایوب مقیمی ،رئیس جدیدآموزش و پرورش گچساران نیز در این آیین گفت:از همه عزیزانی که در این مدت در آموزش و پرورش نقش آفرینی کردند کمال سپاس و قدردانی را دارم ،از آقای پورالحسینی که بنده با افتخار از ایشان یاد می کنم و از زحمات برادر عزیزم شهبازی  در این مدت 8ماهه مسئولیتشان هم کمال تشکر را دارم.

جلسه معارفه ،جلسه تودیع ام خواهد بود

وی افزود:این منصب ها تابعیتی است دیروز دست کسی و امروز هم دست بنده و فردا  هم دست دیگری، بنده همین جلسه معارفه را جلسه تودیع خودم تلقی خواهم کرد که  چرا که درآینده  اگر عمری هم باقی باشد باید جای خود را به فرد دیگری هم بدهم.

هیچگاه دنبال ریاست نبوده ام 

مقیمی تصریح کرد:تشکر ویژه ای از نماینده محبوب و خستگی ناپذیر شهرم دارم و خیلی از دوستان هم شهادت می دهند که یک روز خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخار است و علی رغم محبت دوستان هیچ گاه دنبال ریاست نبوده ام و الان هم که این مسئولیت را پذیرفته ام موظف هستم که در مقابل همه عزیزان ،همکاران ،دانش آموزان و خانواده ها پاسخگو باشم.

وی تصریح کرد:سه فاکتور در دوران مسئولیتم برایم بسیارمهم است و هر مدیری لازم است که انظباط واخلاق کاری ،وجدان کاری ونیز تعهد شغلی را در کنار دیگر مولفه های مدیریتی داشته باشد که در چنین صورتی حتما موفق خواهد بود.

مقیمی تصریح کرد:از همه همکارانم درآموزش و پرورش تشکر ویژه ای دارم که از هیچ کوششی در امر تعلیم و تربیت دریغ نکردند،باید به دانش آموزان توجه ویژه شود چرا که رفتار این  دانش آموزان در جامعه تجلی خواهد یافت و اگر رفتارها ،رفتار خوبی باشند حتما تاثیرش در آینده جامعه مشخص خواهد شد.

در حوزه کاری ام تفکر سیاسی ام را بکار نبردم 

رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود:یک فرهنگی دردل جامعه جایگاهی بس بزرگ داردکه به این موضوع به نوبه خود نیزباعث افتخار خواهد بود،بنده تفکر و فکری دارم و دیگران هم همینگونه اند و ضمن احترام به تفکر و اندیشه دیگران،هیچوقت در حوزه کاری ام تفکر سیاسی ام را بکار نبردم و در طول ۱۲سال در یک مدرسه علی رغم اینکه همکاران تفکر سیاسی دیگری داشتند اما چقدر خوب در کتار هم کار کردیم.

از تجربیات همه سلایق استفاده می کنم

وی افزود:از همه افراد و سلایق مختلف بهره خواهم بود و مسیر راه را از آنها خواهم یافت و از تجربیاتشان نیز استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است در این آیین از زحمات محمد شهبازی، سابق آموزش و پرورش گچساران تقدیرو ایوب مقیمی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شدند.

ادامه تصاویر این مراسم را مشاهده کنید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها