نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1397 - 19:41
این روز ها و در ایام الله دهه فجر دانشجویان جهادگر به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد می روند وبا هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات جهادی ،جشن انقلاب و برنامه‌های ایام فاطمیه را با شکوه خاصی در این مناطق برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروز مناطق روستایی و کمتر برخوردار کهگیلویه وبویراحمد در تمام سال هایی که از عمر انقلاب می گذرد با شور و حرارت خاصی در جشن های مربوط به انقلاب شرکت می کنند،تزئینات خاص محلی،اجرای سرود،برنامه های طنز،شعرخوانی محلی،و برنامه های دیگر به همراه دعوت از برخی مسئولین از جمله برنامه های یادبودی دهه فجر در این مناطق است.

این درحالی است که اردوی های جهادی وکمک به محرومین و نیازمندان ازعالی ترین اقداماتی است که جوانان دانشجو در این مناطق انجام می دهند جهادگرانی که از خانه و کاشانه خود هجرت می کنند و کیلومترها راه را می پیمایند تا خدمتی هر چند کوچک اما با اخلاص به مردمی از جنس ایمان و تلاش برسانند.

این روز ها و در ایام الله دهه فجر دانشجویان جهادگر به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد می روند وبا هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات جهادی ،جشن انقلاب و برنامه‌های ایام فاطمیه را با شکوه خاصی در این مناطق برگزار می‌کنند.

این درحالی است که برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، جُنگ شادی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با اهدای جوایز ارزنده، توزیع سبد غذایی برای خانواده‌های نیازمند و همچنین استفاده و هدایت ظرفیت‌های خود روستاها انجام خواهد شد.

هر چند باید گفت که مهمترین اهداف برگزاری اردوی جهادی تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، کمک وخدمت رسانی به محرومین و به نوعی تمرین کار گروهی و خودسازی دانشجویان خواهد بود و جهادگران بسیج دانشجویی استان در دهه فجر امسال در عرصه های پزشکی،عمرانی،آموزشی،فرهنگی و نیز مطالبه گری از مسئولین را در برنامه های خود دارند.

 

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۱ گروه جهادی دانشجویی فعال است که در طول سال‌ها به‌صورت مداوم به مناطق محروم اعزام و خدمات‌رسانی می‌کنند.
انتهای پیام

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

درود خدا بر سربازان انقلاب اسلامی درود خدا بر فرماندهی مقتدر و خوش ذوق بسیج دانشجویی گچساران و باشت جناب سروان محمد سلیمانی برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم در پناه فاطمه زهرا امام زمان مددکارت باشه
کاش همه ما مثل بسیج فکر و اقدام میگردیم انوقت ایران 20سال پیش گلستان میشه جانم فدایی ایران جانم فدای تفکر بسیجی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها