نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. دى 1397 - 11:13
گلنگ احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال در راستای محرومیت زدایی دربام نفت ایران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درگچساران برزمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گلنگ احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال در راستای محرومیت زدایی دربام نفت ایران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درگچساران برزمین زده شد.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران درحاشیه این آیین در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:ساخت و احداث اماکن و نیز توسعه امکانات ورزشی در راستای محرومیت زدایی هرچه بیشتر مناطق این شهرستان  از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سپاه ناحیه گچساران با جدیت بیشتری به این موارد خواهد پرداخت.

 وی افزود:سپاه ناحیه گچساران علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی به راه اندازی اماکن ورزشی هم همت گمارده است که ساخت استخر پیشرفته "شهید حججی" بسیج  این شهرستان از نمونه های بارز این اقدامات است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:امروز نیز به لطف خداوند زمین چمن مصنوعی فوتسال این شهرستان به مساحت یکهزارو 500متر مربع و با اعتبار اولیه 250میلیون تومان کلنگ زنی شد که تلاش می شود این زمین ورزشی در بهار سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

نورایی نسب تصریح کرد:دراین راستا هم تلاش می شود تا در دیگر نقاط محروم این شهرستان با توجه به کمبود امکانات و اماکن ورزشی چنین اقداماتی صورت گیرد و این مناطق شناسایی، اولویت بندی و اعتبار لازم برای تهیه و ساخت آن‌ها نیز تامین شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت:سپاه پاسداران در کنار کمک به تامین امنیت و دفاع از کشور، خدمت به محرومان  و اجرای طرح های محرومیت زدایی را رسالت بزرگ خود می داند.

گفتنی است زمین چمن مصنوعی بسیج با تجهزیات کامل فرش چمن مصنوعی، رختکن، سرویس بهداشتی و فنس کشی دور زمین در کنار استخر "شهید محسن حججی" این شهرستان احداث خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها