نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1397 - 21:11
باید گفت که در شهر و کشوری که نهادهای تمدنی و احترام به آداب و سنن، یک ارزش و از کمالات فرهنگ دینی برخوردار است ،چرا عده ای به اسم بهبود یافتن یک بیماری باید مانور سیاسی و فضا سازی انتخابات زودرس را کلید بزنند؟!.

 آفتاب جنوب نوشت:این که جناب تاجگردون نماینده محترم شهرمان بهبودی و سلامتی خود را کسب نموده اند جای شکرگذاری دارد و نیز آرزومندیم که زندگی شان پرازآوای خوش و به بلندای افق بانشاط ، زیبا و خداپسندانه باشد که یقینا حق طبیعی هر خانواده ونیز بستگانی است که برای صحت و سلامتی اعضای خانواده ، استقبال و بدرقه هم مراسم خانوادگی دعا و هم سرور برگزار کنند و هم از عوامل و عناصری که دراین خصوص نقش داشتند تجلیل نمایندکه این حرکت به نوعی قدرشناسانه است.

اما گذری بر بسیج سیاسی ،جناحی ، هیجانی، طعنه آمیز و انتخاباتی مراسم به اصطلاح استقبال از حضور نماینده در شهر محل زندگی اش و درجمع بستگانش که هم وظیفه است و هم ضرورت دارد؛ اما چرا بسیج سیاسی؟!.

باید گفت که درکجا چنین حرکتی سابقه داشته است!!! و این اقدام برکدام مبنا ، اصول ، ارزش و اعتبار اخلاقی و انسانی بنا نهاده شده است؟ و در شهر و کشوری که نهادهای تمدنی و احترام به آداب و سنن، یک ارزش است  ونیز از کمالات فرهنگ دینی برخوردار است ،چرا عده ای به اسم بهبود یافتن یک بیماری باید مانور سیاسی و فضا سازی انتخابات زودرس را کلید بزنند؟!.

به نظر می آید که جریان سیاسی حاکم برگچساران که بدنبال ناکارآمدی مدیرانش ، تعطیلی بسیاری از طرح ها و برنامه های عمرانی ،تعلیق دستمزد ها ، رشد فزاینده بیکاری و بحران های اجتماعی ناشی از سوء مدیریت اقتصادی و صدها سوال و ابهام درمورد تبعیض های سیاسی ، استخدام های فله ای و خانوادگی ، فسادهای ریزو درشت و ...به نوعی می خواهد اذهان را انحراف داده و به سوی یک حرکت هیجانی بکشاند!.

 درحالی که می خواهند این سوالات مردم را بی پاسخ بگذارد و بازهم اسطوره سازی نمایند! و یا درصدد توجیه و سرپوش گذاشتن برشعارها ،بازهم بزرگ نمایی کنند و با عدم عملکرد مناسب نارضایتی ها را با شوی تبلیغاتی ترمیم کند و نیز فکر ، اندیشه و پرداختن به ریشه های نابسامان موجود را تغییرجهت دهند.

هرچند که امروز گچساران عزادار یک معلم بزرگ بود و درهفته بسیج این نهاد مردمی ،هفته وحدت و نیز در آستانه میلاد باسعادت آخرین پیامبرخدا قرار گرفته ایم ،اما دریغ از اینکه این جریان سیاسی به جای این همه بنر ، تبلیغات و هزینه ها درگوشه ای از شهر هم اشاره ای به این مناسبت های با ارزش و بزرگ می کردند و ای کاش درصدی از مقالات سایت ها ،خبرها و دعوت نامه های ریز و درشت فضای مجازی به این موارد می پرداخت.

اینک صدها نفر را بسیج کرده اند تا حداکثر تجمع سیاسی خود را رقم بزنند و از روستا ، شهر و هر بزرگ خانواده ،ایل و تبار خواسته اند تا دراین مانور حضور یابند!!!که اگر فکر می کردیم یک شائبه است اما اکنون این فضا سازی ها به بهانه یک سفر معمول و مرسوم چیزی جز یک ترمیم سیاسی و روحیه بخش انتخاباتی و فراموش کردن مشکلات نخواهد بود.

کاش عزیزان ما براین باور بودند که صداقت دررفتارها و ادعاها رابه عنوان یک شاخص بکار می گرفتند و نغمه شوم دوقطبی کاذب انتخاباتی را بیشتر به نوازش درنیاورند؟ که روزی با همان مانور قومیت شکل داده اند،وامروز بازهم در پناه و سایه یک رابطه عاطفه گرایانه بکار گرفته اند.

باید توجه داشت که این حرکت احساس گونه یک آسیب جدی به شفافیت گفتارها و انحراف به ارزش های دلسوزانه جامعه و فرهنگ مذهبی است ؛علی الظاهر باید برای بازسازی سازمانی و تشکیلاتی راه منطق پیش گیرند نه به بهانه عیادت یک بیمار و سوء استفاده از حسن عاطفه مردم اخلاق مدار و جامعه اهل ادب و کرامت مقیم درگچساران!.

دوستان سیاسی خوب بدانیم که زمان بخاطر هیچکس منتظر نمی ماند و فراموش نکنیم که دیروز به تاریخ پیوست و فردا را معما گونه و مرموزگرایانه شکل ندهیم تا از هدیه سلامتی امروز به خوبی بهره گیریم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

با سلام سلامتی شکر دارد .اما تیر خدا بی صداست افرادی که در چنین تجمعی حضور یافته هنوز دنبال ترویح روحیه نوکر مابانه خویش اند. دانشگاه علمی کاربردی ...آبروی هرچه دانشگاه در کشور برده .چاپلوسی تا این حد ؟؟ فقط در شان آدم های ضعیف است .هیچ انسان بزرگ و فهیمی در چنین تجمعاتی حضور نمی یابند .ضعف فرهنگی و عدم رشد شخصیتی و ترویج روحیه نوکر مابانه و پرورش افراد سست اراده و ضعف نگاه انسانی و دون شانی بعضی افراد و... هدف فقط تبلیغ سیاسی بود.واقعا خرد بعضی ها در همین حوالی است و انتظار بیشتر نباید داشت .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها