نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آبان 1397 - 14:41
شهروندان گچسارانی می گویند:اگر بخواهیم برای مسائل مبتلابه جامعه امروزی، راهکار ارائه دهیم، بهترین راه حل مشکلات جامعه امروز عمل و تمسک به سیره اهل بیت علیهم السلام است که با اتحاد و همبستگی مردم با مسئولان ، شناخت و به کارگیری الگوهای رفتاری بزرگان دینی می توان از توطئه ها عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوبجمعی از شهروندان گچسارانی در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ ترویج سیره اهل بیت را کلید رفع مشکلات جامعه می دانند و معتقدند که خدمت صادقانه به مردم در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی داردبنابراین می‌طلبد گره‏‌گشایى و رفع نیاز از نیازمندان ،فقرا و محرومین جامعه تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ شود.

آنها درادامه می گویند:در سیره و روش اهل بیت علیه السلام به تربیت دینی و اعتقاد مردم توجه زیادی شده است و تا زمانی که این مهم مورد توجه مردم و بویژه مسئولین قرار نگیرد نمی توان مشکلات اقتصادی را به صورت ریشه ای حل کرد. 

شهروندان گچسارانی معتقدند که آشنایی مردم با روش زندگی پیامبر(ص) وائمه اطهارعلیهم السلام ،عاملی است که رفع فساد و مشکلات اقتصادی در جامعه را به همراه داشته و باید از این فرصت نهایت بهره را در اصلاح مشکلات کشور داشت.

این گزارش را در کلیپ زیرمشاهده نمایید.

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها