نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. تير 1397 - 8:56
شب گذشته همایش وفاق و همدلی گچسارانی ها و باشتی های مقیم شیراز با حضور "غلامرضا تاجگردون " با حواشی مختلفی همراه بود که در این بین پیراهن تیم ملی والیبال توسط داور بین المللی گچسارانی به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گردهمایی بزرگ گچسارانی ها و باشتی های مقیم شیراز به منظور ایجاد وفاق و همدلی در راستای توسعه و آبادانی و تکریم و تجلیل از خدمات غلامرضا تاجگردون ،نماینده گچساران و باشت درمجلس  شامگاه جمعه در محل تالار فرهنگیان شیراز برگزار شد .

در این همایش نیز، "امید فولادی وندا" داور بین المللی والیبال ایران از ایل قشقایی پیراهن تیم ملی ولیبال ایران خود را به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اهداء کرد .

امید فولادی وندا مدرک بین المللی داوری اروپا را به عنوان اولین و جوان‌ترین داور بین المللی ایران در سال ۲۰۰۹ از بخارست رومانی اخذ کرد. وی از سال ۱۳۸۶ تاکنون در لیگ برتر ایران قضاوت می‌کنند و از سال ۱۳۹۰ قضاوت در لیگ برتر والیبال نشسته را نیز در کارنامه خود دارد.

این درحالی است که غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص این همایش در صفحه  شخصی اش نوشت:جمعه شب شيراز. ديدار با همشهريان در شيراز. شب خوبی بود. همه اقوام بودند و صميمی گرد هم نشستند و يكبار ديگر برای توسعه منطقه شان همصدا شدند. افتخار داشتم پيراهن تيم ملی واليبال را از دست داور بين المللی شهرم آقای فولادی دريافت كنم.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها