نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. خرداد 1397 - 14:30
مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همزمان با فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد رحلت جانگداز معمارکبیر انقلاب اسلامی ، مراسم بزرگداشتی در حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین محلی،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهداء،جانبازان،ایثارگران ،بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد ،حجت الاسلام علی اکبر خادمی،از مدرسین حوزه و دانشگاه در سخنانی اهداف نهضت اسلامی امام خمینی(ره) را تشریح و این انقلاب را در راستای حرکت انبیاء توصیف کرد که همچنان توسط خلف صالح ایشان تداوم دارد.

وی در این مراسم افزود:حضرت امام (ره)شخصیتی برجسته و با عظمت تاریخ شیعه است،اگر کسی دقت نماید می بیند که در زمان حیات ایشان تماما مسئولین و مردم را به خطر هوای نفس تذکر می داند.

خادمی تصریح کرد:امام راحل شخصیت بزرگی بودند که تمام زندگیشان هدفمند بود و برای رسیدن به هدف مقدس از وسیله و ابزار مقدس بهره می جستند،حضرت امام (ره)نفسش را کنترل و مهار  کرده بود و به جایی رسیده بود که حقایق اشیاءبرایش مکتشف بود.

این مدرس حوزه و دانشگاه درادامه اظهارکرد:اینکه حضرت امام راحل توانستند استکبار را به زانو درآورد و اینکه توانست به امداد الهی و امداد غیبی استکبار را سرنگون کند به برکت این بود که برنفس خود مسلط بود.

وی گفت:امام راحل توجه به مبداء و نیز معاد داشتند ،ما باید انقلاب و اهداف مقدس نظام اسلامی و آرمان های حضرت امام و شهداء را اینگونه دنبال کنیم که برهوای نفس خود مسلط باشیم و دلبسته دنیا نباشیم و اهل حقیقت باشیم.

خادمی تصریح کرد:جمهوری اسلامی، نظامی است بسیار عالی و مقدس و اگر توجه کنیم این نعمت بسیار بزرگی است که خداوند عالم در طول دوران 1400ساله اسلام به مملکت شیعه ایران اسلامی عنایت فرموده است و خیلی مهم است که قدردان باشیم.

وی گفت:حضرت امام(ره) خود را خادم ملت می دانستند و این خیلی مهم است که انسان در اداره ، محل کار و سازمانش خود را خادم مردم بداند و به امورات مردم رسیدگی کند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها