نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. ارديبهشت 1397 - 0:25
دیدار حساس تیم های نفت و گاز گچساران با شاهین بوشهر در چارچوب رقابت های لیگ دسته دم فوتبال کشور با نتیجه تساوی به پایان رسید تا نفتی ها همچنان امیدوار به صعود درمرحله پلی آف باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در چارچوب رقابت های هفته نهم از مرحله نهایی لیگ دو فوتبال کشور ،تیم های نفت و گاز گچساران و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید .

این دیدار که برای نفتی ها از حساسیت بالایی برخوردار بود با استقبال خوب تماشاگران گچسارانی همراه بود ،در دقایق ابتدایی  نفتی ها با کنترل بازی چند موقعیت خطرناک بروی دروازه شاهین ایجاد کردند که البته با بی دقتی مهاجمین از دست رفت .

در ادامه و در دقیقه ۲۰ توپ ارسالی به پشت سر مدافع نفت و گازگچساران ،هافبک شاهین را در موقعیت خوبی قرار داد که این بازیکن با یک پاس زیبا در محوطه جریمه "میلاد صارمی" هافبک گلزن بوشهری ها را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که این بازیکن قدر فرصت را دانست و با یک ضربه دقیق گل اول شاهین را به ثمر رساند .

در حالی که به اواخر نیمه اول نزدیک می شدیم فشار حملات نفتی ها بیشتر و بیشتر شد تا اینکه سانتر "علی حدادی" به دست بازیکن شاهین بوشهر برخورد کرد و داور مسابقه بلافاصله سوت خود را به نشانه خطای پنالتی به صدا در آورد و "فرشید علیزاده" کاپیتان نفتی ها با زدن گل تساوی در دقیقه ۴۶ نیمه اول خوشحالی را به هواداران نفت و گازگچساران هدیه کرد و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است هر دو تیم با احتیاط بازی را آغاز کردند ولی رفته رفته بازهم شاگردان "بهمن فرازمند" بودند که چند موقعیت خوب گلزنی بروی دروازه شاهین ایجاد کردند که هیچ یک تبدیل به گل نشد ، نفتی ها در نیمه دوم دو موقعیت خطرناک بروی دروازه "جاسم یاسرالهی" دورازبان شاهینی ها ایجاد کردند که ابتدا ضربه سر رضا قیالی مهاجم نفت وگازگچساران با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه بیرون رفت و در ادامه شوت سرکش "مرتضی حیدری" با واکنش خوب دروازه بان بوشهری ها همراه شد .

این دیداردرحالی  با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا همچنان بهمن فرازمند و مهدی پاشازاده روند شکست ناپذیری خود را  در مرحله دوم را حفظ کردنده باشند. 

گفتنی است اسماعیل هاشمی هافبک تیم فوتبال نفت و گازگچساران با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد .

با  تساوی دیدار نفت و گازگچساران مقابل شاهین بوشهر  و برد  داماش در دیدار با پالایش آبادان در گیلان سرنوشت تیم صعود کننده  به پلی آف به هفته پایانی کشیده شد  که باید نفت و گازگچساران به بوکان سفر کند و داماشی ها در بوشهر  به مصاف شاهین صدرنشین بروند.

نفت و گاز گچساران با کسب این تساوی داخل خانه ۱۵ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول قرار دارد و شاهین بوشهر با کسب این یک امتیاز ، ۲۱ امتیازی شد وبه لیگ یک صعود کرد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها