نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. دى 1396 - 11:12
فعالیت بیش از حد در فضای مجازی خصوصاً شبکه اجتماعی تلگرام در خانواده‌های امروزی ارتباطات عاطفی را به حداقل رسانده و مشکلاتی را برای خانواده ها بوجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعیت زیادی از ما ایرانی ها، دارای گوشی های اندرویدی هستیم و البته همین استقبال زیاد مردم در دنیا هم باعث شده تا نرم افزارهای بیشتری برای سیستم عامل های اندروید تولید شودکه از جمله می توان به نرم افزار های شبکه های اجتماعی مانند:تلگرام،لاین، واتس آپ،فیس بوک،اینستاگرام، وایبر، بیتالک، تانگو و... نام برد که کاربران زیادی دارند، اما نکته اینجاست که این شبکه ها بر خلاف امکانات جذابی که دارند معظلاتی رو هم به دنبال دارند.

آمار بیان می‌کند که ۵ تا ۹ ساعت در روز بسیاری از مردم درگیر تلگرام هستند، در حالی که در خارج از کشور این مساله ۱۶ ساعت در ماه است،امروزه اگر کسی که در تلگرام وارد شود، دیگر برده این برنامه خواهد شد، چون می‌تواند در انتخاب‌های انسان دخالت کند.

بر اساس آمارهای جهانی کاربران ایرانی در حوزه مصرف در بالاترین سطح استفاده از فضای مجازی قرار دارند؛ این در حالی است که باید در  تولید محتوا و سیاست‌گذاری نقش داشته باشند.

این درحالی است که یکی از این جوانان می گوید:بزرگترین مشکلی که درزندگی داشتم همین شبکه های اجتماعی بود به خاطر تلگرام از همسرم جدا شدم و مجبور شدم دار و ندارم را بفروشم و 60میلیون تومان مهریه اش را بپردازم،البته همسرم با تلگرام وارد زندگی ام شد و با همین تلگرام هم از زندگی ام رفت.

استقبال زیاد از نرم افزار تلگرام و محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی با مشکلاتی همراه بوده است که در ادامه این گزارش به آنها پرداخته ایم.

download

 
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها