نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. دى 1396 - 7:08
مردم دیار بام نفت ایران نیز به رسم دیرین خود برای 32 خدمه جان‌باخته در حادثه نفتکش سانچی درمرکز شهر با سنج و دمام عزاداری و سوگواری کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حادثه سانچی و غرق شدن نفتکش ایرانی، جان باختن تعدادی از پرسنل نفتکش ایرانی را در پی داشت، در پی این حادثه مردم ایران به نوعی همدردی خود را با خانواده های جانباختگان ابراز داشتند.

مردم دیار بام نفت ایران نیز به رسم دیرین خود برای 32 خدمه جان‌باخته در حادثه سانچی عزاداری کردند و درمرکز شهر با سنج و دمام سوگواری کردند.

16 دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگ های به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.

پس از این واقعه کشتی چینی بدون آسیب کلی و در حالیکه خدمه آن سالم ماندند از منطقه خارج شد ولی، نفتکش سانچی با 30 تبعه ایرانی و دو بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای سنگین شد که کار امداد رسانی در منطقه را با مشکل مواجه و در برخی مواقع ناممکن کرد.

در این حادثه ایوب مظفری آبدهگاه 25ساله ، مهماندار نفتکش ایرانی سانچی واز فرزندان روستای برمامیون شهرستان باشت به همراه سایر خدمه این کشتی آسمانی شدند.

 

در ادامه فیلم و تصاویری ازعزاداری متفاوت گچسارانی ها برای جانباختگان حادثه سانچی را می بینید:

 

 

 
 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها