نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. تير 1396 - 8:19
شهروندان گچسارانی در حالی فیش های نجومی برق را پرداخت می‌کنندکه شدت گرمای این منطقه نیز همچون استان های همجوار مانند خوزستان است ، مردمانی که این روزها با گرمای هوا دست پنجه نرم می کنندو از قیمت مندرج در قبوض خود متعجب شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهرستان نفتخیزگچساران از جمله مناطق گرمسیر کشور است که شهروندانش مجبورند به سبب گرمای زیاد از کولرهای گازی که اکثرا پرمصرف و بی کیفیت هستند استفاده کنند و به همین دلیل حجم قابل توجهی انرژی در فصل تابستان در این بخش مصرف می‌شود که نهایتا مردم محروم این منطقه در این گرمای شدید با فیش های برق با مبالغ قابل توجه روبه رو می‌شوند.

این در حالی است که وضعیت نامناسب آب و هوایی،دمای بالای هوا ،گرد و غبارو گاهاُ رطوبت بالا استفاده مردم گچساران را از وسایل خنک کننده بویژه در تابستان، بهار و حتی اوایل پاییز، بیشتر کرده و رویت قبوض برق آن هم با رقم های بالا تعجب مردم این دیار را برانگیخته است. 

اگرچه بسیاری از شهروندان گچسارانی از تعرفه های سنگین برق اظهار گلایه کردند و خواستار پیگیری این موضوع شدند، مردمانی که این روزهاگرمای بالای 47درجه را تجربه می‌کنند و مجبور به پرداخت قبوض برق نجومی هستند.

در گفت و گو با تعدادی از شهرندان گچسارانی آن‌ها از تعرفه‌های بالای برق وصدور قبوض نجومی با توجه به فقر و بیکاری مردم بی بضاعت این منطقه محروم انتقاد کردندو خواستاراین موضوع شدندکه مسئولان امرباید حساسیت بیشتری برای کاهش تعرفه های برق و مشکلات مردم این منطقه از خود نشان بدهند.

 

 

دیدگاه‌ها

با سلام . کاش مشکل فقط همین بود .....اما افسوس از ضعف و عملکرد شان --الان 2.5 ماه است که برق کوچه 11جنوبی کارکنان نوسان دارد به طوری که اغلب وسایل برقی سوخته ...اما اقایان قول دادن حلش کنن .کاش خونه و بچه 6 ماه ما هم مثل خودشان اهمیت داشت ..اما افسوس از دروغ هایشان و وعده هایشان .گفتن ترانس خریداری شده تا یک ماه اینده راه می افتد ...اما کو .....دروغ ...در دروغع

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها