نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. خرداد 1396 - 11:11
عزت،افتخار، اقتدار،غرور آفرین و وحدت آفرین ، پاسخ قاطعانه و قدردانی از رزمندگان واژه هایی بودند که جوانان گچسارانی با استفاده از آنها، حمله موشکی اخیر سپاه پاسدران به مواضع تروریست های تکفیری را توصیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در آخرین ساعات شب گذشته( 28 خرداد) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران حمله موشکی انجام داد و پاسخی دندان‌شکنی به تروریست‌ها و حامیانش داد.

عملیات موشکی که واکنش‌های داخلی و بین‌المللی را در پی داشت. نقطه مشترک تمامی این واکنش‌ها اثبات اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر مقابله با هرگونه تجاوز و ناامنی است.

جوانان خوب گچسارانی نیز در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای با این پایگاه خبری تحلیلی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و آن را باعث ایجاد آرامش و اعتماد به نفس بیش از پیش در بین مردم ایران برشمردند.

سید یونس یکی از این جوانان گچسارانی است که در این باره می گوید:حمله موشکی سپاه به مواضع داعش پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی بود و این اقدام انقلابی و به موقع آرامش را به همه کسانی که از این تروریست های تکفیری ضربه خورده بودند برگرداند.

وی افزود:ملت آزاده ایران با تمام جان ، با عزت و افتخار از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب حفاظت و صیانت خواهد کرد وبا اقتدار دربرابر حرکت های مذبوحانه دشمنان ایستادگی و پایداری خواهد کرد.

مجید یکی دیگر از جوانان گچسارانی است که ادامه می دهد: این اقدام موشکی سپاه علیه تروریست های تکفیری تداعی کننده یک حس غرور و اقتدار به ملت بزرگ ایران بود و به نظر من این تو دهنی به داعش وحامیانش در این برهه زمانی واجب بود تا حساب کار دستشان بیاد.

وی می گوید:باید توجه داشت با این حرکت ارزشمندو شجاعانه سپاه پاسداران قلب همه ایرانیان و همه انسان های آزاده جهان شاد شده و خوشحال هستیم که جواب ترقه بازی دشمنان را با موشک دادیم.

اردوان اظهار می کند:سپاه پاسداران مایه عزت و شرف ایران و ایرانی است و عملیات موشکی اخیر جان برکفان انقلاب اسلامی در منطقه دیرالزور سوریه علیه تروریست های داعشی سیلی محکمی به اربابان و حامیان تروریست ها در منطقه بود.

وی افزود:این حرکت انقلابی سپاه پاسداران در حقیقت مصداق بارز سخنان معظم رهبرانقلاب است که فرمودند:" دوران بزن و درور تمام شده است".

ایوب از دیگر جوانان گچسارانی است که از حمله موشکی سپاه پاسداران حمایت و این حرکت انقلابی را در راستای انتقام گرفتن از عاملان حادثه 17خرداد تهران و به شهادت رساندن هموطنان بیگناه برشمرد.

وی درادامه می گوید:حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش در سوریه یک اقدام کاملا بازدارنده بود که نشان داد جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای هرگونه تهدید دشمنان را دارد و برای صیانت از امنیت و آرامش جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

این جوان گچسارانی می افزاید: سرافرازی ملت ایران مدیون فداکاری و جانفشانی شهدای والا مقام نظام اسلامی است و عملیات موشکی سپاه پاسداران در حقیقت مرهمی بر زخم‌ خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی تهران است.

سید وحید نیز معتقد است: اقدام سپاه پاسداران به موقع ، هشدار و تنبیهی برای گروه های تروریستی تکفیری داعش بود و در واقع عملیات موشکی سپاه ایران، یک حمله تاکتیکی،سیاسی و راهبردی بودکه باعث شد موجی از وحدت ،شادی و غرور در بین ملت بزرگ ایران شکل بگیرد.

وی می گوید:اقدام شجاعانه اخیر سپاه پاسداران این پیام ها را به سراسر دنیا مخابره کرد که اگر کسانی هم بخواهند در داخل کشور تحرکاتی داشته باشند و هم کسانی از بیرون بخواهد به امنیت ایران اسلامی دست اندازی کند مطمئنا با پاسخی محکم تر و کوبنده تر روبرو خواهند شد.

عباس با بیان اینکه عملیات موشکی سپاه پاسداران به مواضع فرماندهی،لجستیکی و مهماتی داعش در دیرالزور سوریه اعتماد به نفس بیشتری در بین مردم جامعه به ارمغان آورد ،گفت:استکبار جهانی خاصه آمریکا و متحدان صهیونیستی و سعودی اش در منطقه باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران از چه جایگاه و توانی برخوردار است که اگر پا را فراتر بگذارند قطعاً با واکنش های جدی تری مواجه خواهند شد.

این جوان گچسارانی می افزاید:امروز دشمنان ملت بزرگ ایران به خوبی دریافته اند که جمهوری اسلامی ایران دربرابر هیچ رخدادی بی تفاوت نخواهد ماند و این آمادگی را دارد که حمله تروریستی اخیر تهران را در هر نقطه جهان که لازم باشد پاسخ دهد.

وی درادامه افزود: ملت ایران اسلامی این حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران به مقر فرماندهی داعش را سیلی محکمی به دشمنان می دانند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس صلابت،اقتدار،وحدت و یکپارچگی ملت را یکبار دیگربه جهانیان نشان خواهند داد.

گفتنی است شامگاه یکشنبه ۲۸ خرداد جاری، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داده بود و اعلام کرده بود: با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها