نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. دى 1395 - 9:31
مسابقات فوتسال پایگاه های مقاومت بسیج/
حبیب ابن مظاهر قهرمان جام ولایت بسیج نفت و گاز گچساران شد
مسابقات جام ولایت پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج نفت وگاز گچساران در سال 95 با قهرمانی تیم پایگاه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در شب پایانی این رقابتها و در بازی فینال تیم های پایگاه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر و بروجردی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با ننیجه 3 بر 1 به سود تیم حبیب ابن مظاهر به پایان رسید تا این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در بازی پایانی که در حضور تعداد زیادی از تماشاگران برگزار شد دو تیم در یک رقابت نفس گیر تا لحظه پایانی دست از تلاش برنداشتند تا در پایان این بازی مهیج تیم حبیب ابن مظاهر با غلبه بر تیم بروجردی بعنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد.

همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم پایگاه مقاومت شهید دستغیب با پیروزی 7 بر 3 مقابل تیم جعفرطیار به عنوان سومی دست یافت.

این دوره از مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و همه تیم ها شرکت کننده با آمادگی و توان بدنی خوبی در این دوره به رقابت پرداختند.

در پایان جام ولایت بسیج نفت و گاز گچساران با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه شهرستان ، دادستان شهرستان ،مسئول تربیت بدنی سپاه ، رییس امور ورزش نفت و گاز و برخی روسای ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات تجلیل بعمل آمد.

همچنین با همکاری اداره حراست نفت و گاز شهرستان و امور ورزش نفت و هیئت فوتبال شهرستان و مسئولان برگزاری ، نظم و هماهنگی خوبی در انجام این رقابتها به وجود آورده شد تا در کنار تماشاگران و سایر متولیان امر فضای خوبی در محل برگزاری این دوره از بازیها حکمفرما باشد.

اسامی نفرات و تیم های برتر جام بسیج نفت و گاز گچساران به شرح زیر است :

رده بندی تیم ها :

تیم قهرمان : پایگاه حبیب ابن مظاهر

تیم نایب قهرمان : پایگاه شهید بروجردی

تیم سوم : پایگاه شهید دستغیب

بازیکن اخلاق : سعید ملک زاده ـ پایگاه شهید بروجردی

مربی اخلاق : محسن کیامرثی ـ پایگاه حبیب ابن مظاهر

سرپرست اخلاق : اسکندر سینا ـ پایگاه شهید دستغیب

تیم اخلاق : پایگاه جعفر طیار

آقای گل مسابقات : محمد تقی نواب نیا از پایگاه حبیب ابن مظاهر و بیژن صالحی از پایگاه بروجردی

مشترکا هرکدام با 18 گل زده

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها