نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آبان 1394 - 17:40
با حضورشیفتگانان اهل بیت(ع) برگزار شد؛
مراسم عاشورای حسینی در گچساران + تصاویر
مراسم پرشور و بزرگ عاشورا و عزاداری حسینی با حضور هزاران تن از شیفتگان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام درگچساران برگزارشد.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز مردم همیشه در صحنه و علاقمند به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسین(ع) بار دیگر با برپایی عزاداری در روز عاشورا با آرمان‌های سید و سالار شهیدان بیعت کرده و تبعیت از سیره استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری آن امام همام را با عزاداری به منصه ظهور رساندند.

 

عاشورا در گچساران

 

دسته ها و گروه های عزاداری گچساران در صف های منظم و فشرده از نخستین ساعات امروز به زنجیرزنی، سینه زنی و نوحه خوانی و تعزیه پرداختند و در عزا و ماتم سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان اشک ماتم ریختند.

 

عاشورا در گچساران

 

در این مراسم باشکوه هیئت های مذهبی و عزاداری با حرکت از هیئت خود و پیوستن به دیگر هیئت‌ها در محل گلزار شهدای گچساران خالق شوری حسینی و تصویری ناب از عشق و ارادت به سرور شهیدان امام حسین(ع) شدند.

 

عاشورا در گچساران

عاشورا در گچساران

عاشورا در گچساران

 

پیر،جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد همه و همه مسئولان واقشار مختلف مردم امروز در عاشورای گچساران ارادت خود را به اهل بیت(ع) و پیروی از سیره آنها به نمایش گذاشتند.

 

عاشورا در گچساران

عاشورا در گچساران

عاشورا در گچساران

 

خیل عظیم مردمی و حرکت آنان در کنار دسته های عزاداری از مرکز شهر تا گلزار مطهر شهدای گچساران و همراهی آنان با نوحه سرایان شور حسینی را به منصه ظهور رسانید و بار دیگر محبت مردم ولایتمدار بام نفت ایران را به خاندان رسول الله(ص) را به جهانیان نشان داد.

 

عاشورا در گچساران

عاشورا در گچساران

 

مردم مومن و عزادار گچسارانی از زن و مرد و پیر و جوان امروز و در نقطه اوج عزاداری‌های خود سوگوار و سیاهپوش، یکپارچه به خیابان‌ها ی منتهی به گلزار شهدای این شهرستان آمده‌اند و بر سر و سینه زنان در رثای سبط نبی مکرم اسلام (ص) حضرت امام حسین (ع) و دیگر قهرمانان حماسه عاشورا به عزاداری پرداختند.

 

عاشورا در گچساران

عاشورا در گچساران

 

با فرارسیدن اذان ظهرعزاداران حسینی در گچساران  نماز جماعت ظهر و عصر را به یاد آخرین نماز امام حسین (ع)به جماعت در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره)این شهرستان اقامه کردند. 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها