نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مهر 1394 - 18:57
یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت:اتحاد و ایمان خالص رزمندگان به خداوند و تبعیت محض از ولایت رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس است و دوران 8ساله جنگ تحمیلی تابلوی تمام نمايی از رشادت ها و پايمردی های ملت سرافراز ايران است.

به گزارش آفتاب جنوب،امشب یادواره شهدای دانشجو، جهادگر، بهداشت و درمان و گمنام آرمیده در دانشگاه آزاداسلامی گچساران با شکوه و معنویت خاصی در جوار مزار 3 شهید گمنام برگزارو یاد و خاطره شهدای والامقام این شهرستان گرامی داشته شد.

 

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزادگچساران

 

در این آیین خانواده معظم شهداء ،جانبازان و ایثارگران ، مسئولین نهادها و ادارات و مراکز آموزش عالی ،استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از بسیجیان حضور یافته و سردار محمد ارشادی از یادگاران 8سال دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به رشادتها و حماسه آفرینی های جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس بر اقتدار و ایستادگی در مقابل تهدیدات گوناگون دشمنان تاکید کرد.

 

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزادگچساران

 

سردار محمد ارشادی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی  امشب در این مراسم ضمن روایتگری و بیان خاطراتی از جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس از شهداء به‌عنوان بهترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی نام برد که باید از این سرمایه به‌ درستی استفاده کرد و میراث‌دار خوبی برای خون شهداء باشیم.

 

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزادگچساران

 

وی با بیان اینکه شهداء با بصیرت در مسیر الهی قرار گرفتند و در مسیر شهادت گام نهادند و آرامش آنان در شب‌های عملیات ناشی از اخلاص و ایمان درونی‌شان به خدا بود،افزود:امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان به کشوری مقتدر وبا عظمت  تبدیل شده است که این بزرگی جز با جانفشانی شهداء به دست نیامده است.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه  امنیت و اقتدار ایران اسلامی از زمان هشت سال دفاع مقدس آغاز شد،تصریح کرد: دردوران دفاع مقدس هزاران رزمنده در گروه‌های سنی مختلف خون خود را دادند تا امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان سرفراز و سربلند باشد.

 

ارشادی با بیان اینکه یاد و گرامی‌داشت شهداء بسیار ارزشمندبوده  و سبب ترویج فرهنگ ایثارو شهادت می‌شود، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نیاز همیشگی جامعه بوده ویادواره های شهداء در ترویج فرهنگ ایثار و شناساندن راه و هدف شهداء به جوانان نقش موثری دارد.

 

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزادگچساران

 

وی تصریح کرد:برگزاری يادواره های شهداء در واقع ارج نهادن به افق فكری و راه و رسم ارزشمند شهیدان گلگون کفن نظام اسلامی است و پايبندی به راه و اهداف شهیدان تنها مسير حفظ امنيت و استقلال همه جانبه جامعه است.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود:اتحاد و ایمان خالص رزمندگان به خداوند و تبعیت محض از ولایت رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس است و دوران 8ساله جنگ تحمیلی تابلوی تمام نمايی از رشادت ها و پايمردی های ملت سرافراز ايران است وشهداء افتخاری ماندگار در تاریخ ما هستند.

 

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزادگچساران

 

در این آیین معنوی حاج کاظم محمدی به مدحیه سرایی و مرثیه خوانی پرداخت .

 

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزادگچساران

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها