نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1394 - 14:36
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه آل سعود سحرو افطارمردم یمن را با بمب و موشک رقم می زنند،گفت: اقدام جنایتکارانه حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران بنیان سست و بی‌پایه ادعاهای آمریکا در حمایت از حقوق‌بشر و بی‌اعتنایی و نقض مقررات بین‌المللی از سوی این کشور رابرملا کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران با اشاره به اهمیت و جایگاه شب‌های قدر در اسلام گفت: شب‌های قدر از منزلت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده به نحوی که خداوند یک سوره در قرآن را به این نام نازل کرده است.

 

صفایی افزود: شب‌های موسوم به شب‌های قدر در راه است، شب‌های 19، 21 و 23 رمضان شب‌های قدر بوده که مومنان باید بهترین استفاده را از این شب‌های بزرگ ببرند.

 

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به سالگرد حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران ،گفت: این جنایت بی رحمانه که نمونه‌ای از تروریسم آمریکایی و استکبار جهانی است هرگز از حافظه تاریخ ملت سرافراز و ولایتمدار این سرزمین پاک نخواهد شد.

 

وی حمله نام آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران را نقض آشکار قواعد و قوانین بین‌المللی از سوی آمریکا برشمرد و افزود:این اقدام جنایتکارانه استکبارجهانی بنیان سست و بی‌پایه ادعاهای آمریکا در حمایت از حقوق‌بشر و بی‌اعتنایی و نقض مقررات بین‌المللی از سوی این کشور رابرملا کرد.

 

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:آمریکایی‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را با ایران اسلامی آغاز کردند و همواره از طرق مختلف سعی در صدد ضربه زدن به این انقلاب هستند.

 

صفایی بیان کرد: آمریکایی‌ها جنایات بزرگی را در سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان انجام داده‌اند و متأسفانه برخی کشورهای مسلمان نیز با این استکبار همراه شده‌اند.

 

وی با اشاره به حملات ددمنشانه و کشتار مردم بی دفاع یمن توسط آل سعود، افزود: امروز آل سعودحتی حرمت ماه رمضان را نگه نداشته‌اند و سحر و افطار مردم یمن را با بمب و موشک رقم می‌زنند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها