نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. خرداد 1394 - 20:49
گردهمایی فرماندهان دوران دفاع مقدس
در گردهمایی فرماندهان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس صورت گرفت؛
سردارانی که با خاطرات شهداء گریستند+تصاویر
بیان خاطراتی زیبا از جانفشانی های شهدای والامقام خطه سرفراز کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس توسط جانباز قطع عضو ابوالحسن غلامی لحظاتی اشک را بر دیدگان جمع صمیمی فرماندهان و رزمندگان این استان در جبهه های حق علیه باطل روانه ساخت.

به گزارش آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز گردهمایی فرماندهان و ارکان گردان‌های امام حسین(ع) و ادوات تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین محلی و جمعی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

نفت

فرماندهان

بسیجیان گچساران

 

جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این همایش ضمن تقدیر از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس ،گفت: امروز سرداران کهنه‌کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و رزمندگان جبهه هاب حق علیه باطل که از آزمون بزرگ دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند؛مقتدرتر از دوران جنگ هیچگاه از شیطنت‌های دشمنان غافل نخواهند شد.

 

جهانگیر انصاری

 

وی با بیان اینکه شما رزمندگان دوران دفاع مقدس شهدای زنده‌ای هستید که در جبهه های نبردحماسه ها خلق کردید،افزود: شما فرماندهان غیور طعم تلخ شکست را با ابزار وامکانات اندک در دوران جنگ تحمیلی به دشمنان قسم‌خورده نظام و در رأس آن آمریکای جنایتکار چشانیدید.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه حزب بعث پشتیبانی بیش از 46 کشور جهان را در دوران دفاع مقدس به همراه داشت،تصریح کرد:به طور یقین دشمنان قسم‌خورده نظام این را می دانند که شما فرماندهان و سرداران نظام هیچ‌گاه خستگی را احساس نخواهید کرد ودر برابر هر تعرضی به نظام و انقلاب از پای نخواهید نشست.

 

این مسئول تصریح کرد:دشمنان باید بدانند که سرداران کهنه‌کار ما امروز با بصیرت و عزمی راسخ آماده پاسخگویی به شیطنت‌های دشمنان نظام اسلامی هستند.

 

انصاری افزود: امروز دلاور مردان بسیجی در صورت بروز هرگونه شیطنتی از سوی دشمنان چنان پاسخ دندان شکنی به آن‌ها خواهند داد که از دوران 8 ساله دفاع مقدس نیز عبرت آموزتر باشد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه فرماندهان و رزمندگان جان بر کف نظام اسلامی به دستور ولی امر مسلمین همیشه آماده دفاع از نظام و انقلاب هستند،اظهارکرد: دشمنان قسم خورده انقلاب می‌دانند که چنانچه در برابر نظام اسلامی آتش‌افروزی کنند در آتش خشم این سرداران خواهند سوخت.

 

وی با بیان اینکه تجربه هشت سال دفاع مقدس هنوز فوران نکرده است، تصریح کرد: همه ما و حتی خود دشمنان نیز می‌دانند که آمریکا توانایی مقابله با فرزندان انقلاب را ندارد.

 

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران در این گردهمایی با تاکید بر اینکه باید از ارزشهای دوران دفاع مقدس حراست و پاسداری کرد،گفت: امروز عظمت،شکوه و اقتدار ایران اسلامی در جهان به‌خاطر ایمان، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

حجازی

 

وی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال گرفتن ایمان از نسل جوانمان است ،افزود: امروز نسل جوان ما باید هوشیار باشد که آنچه که به ملت ایران عزت، آبرو و سربلندی داد در سایه ایمان به خدا و اطاعت از ولایت بدست آمد.

 

در ادامه این گردهمایی سردار محمد ارشادی و سرهنگ کورش امدادی فرماندهان گردان های  امام حسین(ع) و ادوات تیپ 48فتح کهگیلویه وبویراحمددر دوران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جانفشانی و حماسه آفرینی رزمندگان این استان در جبهه های حق علیه باطل پرداختند.

 

محمد ارشادی

کورش امدادی

 

در ادامه برنامه بیان خاطراتی زیبا از جانفشانی های شهدای والامقام خطه سرفراز کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس توسط جانباز قطع عضو ابوالحسن غلامی لحظاتی اشک را بر دیدگان جمع صمیمی فرماندهان و رزمندگان این استان روانه ساخت.

 

ابوالحسن غلامی

 

پخش کلیپ هایی از دیدار مقام معظم رهبری با جانبازان و به تصویر کشیدن رشادت ها و جانفشانی ها دلاورمردان بسیجی  کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس جلوه زیبایی از این مراسم بود.

 

رهبری

عکس شهداء

کلیپ

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از همه رزمندگان و فرماندهان و به تعبیری بازماندگان گردان‌های امام حسین(ع) و ادوات تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

ادامه تصاویر این همایش را مشاهده نمایید.

 

جوانان بسیجی

گچساران

سرهنگ

هلال احمر

گردهمایی فرماندهان

جانبازان

بسیجیان گچساران

نفت و گاز گچساران

سردار بوعلی

جانباز

گردان امام حسین گچساران

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

یاد باد ان روزگاران یاد باد
یاد وخاطره همرزمان قدیم زنده گردید و دوستان دل از جدای نمی دادند
درود بر دلاورمردان بسیجی و سپاهی """""""""""""""""""""""""""""""""""""" نصرمن الله و فتح القریب """"""""""""""""""""""""""""""""""""""
درود خدا بر شهیدان راه حق

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها