نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1394 - 12:18
فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهردر عملیات غرور آفرین بیت المقدس سند عزت،اقتدار،عظمت و مقاومت نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ایثار ،مقاومت و پیروزی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ، انتظامی و اقشار مختلف بسیج با حضورجمعی از مسئولین محلی در میدان صبحگاه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

گردان عاشورا

 

این مراسم با رژه یگان های نظامی ،انتظامی  ،گردان های عاشورا، گردان های الزهرا(ع)، گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های امام حسین(ع) وامام رضا(ع) و بسیج اقشار مردمی همراه بود.

خواهران بسیجی

میدان

 

در این مراسم صبحگاه مشترک اعضای شورای تامین گچساران با ایستادن در مقابل تصاویر و تندیس‌های شهداء به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

فتح خرمشهر

اهتزاز پرچم سه رنگ ایران اسلامی با سر دادن سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران ،اجرای نیایش و دعای فرج، تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس، بازدید از نیروهای مسلح مستقر در میدان صبحگاه از دیگر برنامه‌های این آیین در گچساران بود.

صبحگاه مشترک

خانواده شهدای بیت المقدس

در ادامه این مراسم سردار محمد ارشادی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس به روایت‌گری و خاطره‌گویی از حماسه سوم خرداد پرداخت و گفت:خرمشهر در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین بندر در کشور ما بود که عمده صادرات و واردات در کشور از این بندر انجام می‌گرفت و از سراسر کشور برای کار به این شهر می‌رفتند.

محمد ارشادی

 

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر با عنایت و لطف خداوند متعال و اهل بیت(ع) و تلاش رزمندگان ما به دست آمد،افزود:رزمندگان غیورما در این عملیات با دست خالی و با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

 

فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به شهادت 6 هزار شهید در در عملیات بیت المقدس تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی با امکانات ناچیز در عملیات بیت المقدس توانستند کاری کنند تا ارتش عراق تسلیم شود و خرمشهر آزاد گردد.

 

ارشادی با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس 19 هزار عراقی تسلیم رزمندگان ما شدند،یادآور شد: سالروز فتح خرمشهر باید همواره در یادها بماند و این روز هرگز نباید فراموش شود.

 

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها