نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1394 - 13:20
دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران به مناسبت روز جانباز با دو جانباز 50 درصد و قطع عضو این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز با جانباز 50 درصد محمد حبیبی و جانباز قطع عضو ابوالحسن غلامی دیدار کردند.

 

دانشجو

دانشجوی بسیجی

 

عبدالله نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در حاشیه این دیدار از جمله راهکارهای مهم در جهت آشنایی و الگوپذیری از اخلاق و سیره شهدای دفاع مقدس را دیدار با جانبازان برشمردو گفت: دیدار با خانواده شهداء و جانبازان علاوه‌بر ایجاد روحیه مضاعف برای دانشجویان نیز عامل مهمی در راستای دنباله‌روی از ارزش‌ها و اخلاق‌مداری شهداست .

 

وی با بیان اینکه فضای معنوی ایجاد شده در این دیدارها دانشجویان بسیجی را به پیمودن ادامه مسیر و راه شهداء استوارتر می‌کند،افزود: در حقیقت هدف از این دیدارها آشنایی با سیره دینی و تربیتی دفاع مقدس با استفاده از شنیدن خاطرات این جانبازان و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

روز جانباز

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی تفکر نسل جوان را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: تلاش قشر دانشگاهی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق تبیین و بررسی توطئه‌های دشمن نیز امری ضروری است.

 

نادری با بیان اینکه تکریم و تجلیل از جانبازان و شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران است، افزود: امیدواریم خداوند به همه ما به ویژه نسل جوان و دانشجو توفیق دهد که همواره بتوانیم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا، ادامه دهنده راه‌ شما و شهدا باشیم.

 

دختران دانشجو

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران اظهارکرد: با توجه به لزوم و اهمیت انتقال ارزش‌ها و اهداف دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در نظر دارد که در فرصت‌ها و مناسبت‌های خوب به روش مختلف در این راستا گام بردارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها