نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1394 - 8:03
بلوارهای خاکی و تاریک گلستان2 و شهرک نفت به یک معضل بزرگ برای ساکنین این مناطق از شهر تبدیل شده است و شهروندان گچسارانی خواستار برطرف نمودن مشکلات این بلوارها از سوی مسئولان شدند.

به گزارش آفتاب جنوب، کم نیستند پروژه های ناتمام در شهرستان گچساران  که به دلیل نبود اعتبارات لازم و یا برنامه ریزی مشخص نیمه کاره رها شده اند.

 

یکی از پروژه های نیمه تمام، بلوار شهرک گلستان و نیزشهرک نفت در گچساران است که به دلیل ناتمام ماندن،  مشکلات زیادی را برای اهالی این مناطق به وجود آورده است به طوری که مقدار اندکی از این بلوارها تکمیل شده و ادامه مسیر علی رغم زیرسازی اولیه، خاکی و نیمه کاره رها شده است.

 

 

این در حالی است که بلوارهای خاکی و تاریک شهرک گلستان و شهرک نفت به یک معضل بزرگ برای ساکنین این مناطق از شهر تبدیل شده است و شهروندان گچسارانی خواستار برطرف نمودن مشکلات این بلوارها از سوی مسئولان شدند.

 

جاده

 

یکی از دانشجویان که در حال عبور از بلوار شهرک گلستان بود،گفت:در حالی که این بلوار یکی از جدیدترین و بزرگ ترین بلوار های گچساران بوده ولی فاقد آسفالت و روشنایی مناسب در این مسیر است.

 

وی افزود:با وجود دانشگاه های پیام نور،علمی کاربردی ،دانشکده نفت و پروژه های مسکن مهر این بلوار خط عبور وسایط نقلیه بسیاری است که که در حال تردد در این بلوار هستند که با این وضعیت زیر سازی نامناسب و خاکی بودن شرایط نه چندان مطلوبی را برای شهروندان این منطقه رقم زده است.

 

 

بانویی که در مسیر بلوارگلستان در حال پیاده روی بود با لحنی گلایه آمیز، گفت: به دلیل خاکی بودن و گرد و غبار ناشی از عبور و مرور وسایط نقلیه موتوری در این مسیر بایدهمه روزه خانه تکانی و گردگیری کنم.

 

جاده

 

وی تصریح کرد:مسئولین فکری هم به حال بلوار خاکی گلستان کنید آن قدر گرد و خاک به هوا بلند می شود که آدم احساس می کندمنشا ریزگردهای غرب کشور در اینجاست.

 

گچساران

 

یکی از فرهنگیان بازنشسته ساکن در بلوار گلستان2 اظهار کرد:خاکی بودن این بلوار باعث شده که این منطقه به لحاظ بهداشتی وضعیت نامناسبی داشته باشد.

 

 

وی گفت: اجرای این پروژه که هنوز بخش اعظم آن باقی مانده، موجب مشکلات تردد در این منطقه شده است.

 

در تکاپوی گزارش بانویی که خود را دانشجویی حسابداری دانشگاه علمی کاربری معرفی کرد، تصریح کرد: تامین امنیت، روشنایی و رفع نقص از بلوارهای شهر گچساران یک ضرورت است و برای انجام آن باید همه دستگاه های متولی امر همکاری لازم را داشته باشند.

 

خیابان

 

وی تصریح کرد:در فصول سرد سال با تاریکی زود هنگام هوا و تداوم کلاس های درس تا غروب، عبور و مرور در این بلوار برای ما بانوان بسیار هراس آور است.

 

خیابان زیبا

 

درادامه راننده تاکسی تلفنی که در حال عبور از این مسیر بود با انتقاد از بی توجهی مسئولان درباره این بلوار گفت:حجم ترافیک و عبور و مرور در این بلوار بسیار بالاست و بدلیل جدید بودن بافت این قسمت از شهر  و ساخت و ساز زیاد در این ناحیه، لازم است مسئولان شهری نسبت به تکمیل این بلوار اقدام جدی نمایند.

 

مشکلات

 

وی افزود: باور کنید تمام زندگی مان را خاک گرفته و در تعجبم که چرا مسولان نسبت به تکمیل نمودن و یا حتی آسفالت این بلوار هیچ گونه اقدامی انجام نمی دهند.

 

 

دانشجویی که در حال قدم زدن شبانه در حاشیه بلوار گلستان2 بود،گفت:من شبها که از این بلوار عبور می کنم همیشه به این تاریکی فکر می کنم وافرادی زیادی را می بینم که به محض ورود به این بلوار چراغ قوه های موبایلشان را روشن می کنندو تا آخر بلوار را با چراغ روشن راه می روند.

بلوار خاموش

 

این دانشجو تصریح کرد:نمی دانم از چه چیزی باید صحبت کنم ولی این را می دانم که  تاریکی حق شهروندان گچسارانی نیست.

 

درادامه گزارش به سراغ یکی از ساکنین مسکن مهر واقع در انتهای بلوار نفت رفتیم ونظرش را درباره مشکلات این بلوار جویا شدیم، وی اینچنین گفت: پروژه بلوار نفت چند سالی است که نیمه کاره باقی مانده و مشکلات زیادی برای اهالی منطقه به وجود آورده است.

 

 

وی افزود: مشکل عمده این بلوار عدم تکمیل آسفالت و نیز سیستم روشنایی آن بوده که بعد از گذشت چند سال هنوز هم اقدامات مناسبی در مورد آن صورت نگرفته است.

 

مسکن مهر

 

در ادامه گزارش فردی از ساکنین شهرک نفت از عدم روشنایی این بلوار ابراز ناراحتی کرد و گفت: این بلوار فاقد هر گونه روشنایی در شب بوده و متأسفانه علاوه بر این در هنگام بارندگی هم وضعیت نامناسبی برای تردد در این بلوار بوجود می آید.

 

بلوارنفت

شهرک نفت

 

وی ادامه داد: به دلیل خاکی بودن این بلوار، سرویس های خط واحد و خیلی از تاکسی ها به این سمت نمی آیند و مجبوریم خیلی از راه را پیاده تا ایستگاه بعدی برویم.

 

بانوان

 

گفتنی است بلوارهای گلستان  و نفت در یک تقاطع هم سطح به یکدیگرمتصل می شوند و یکی از شریان های اصلی تردد دانشجویان و ساکنین مسکن مهر در این نقطه از شهر به لحاظ می آید.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام آقای مرادی تیتر خوبی هست باز هم از این مطالب بزن
بیشترین اثراتی که گرد و غبار خیابان ها روی انسان می گذارد در سیستم تنفسی و مخاط بینی و چشم انسان است و این گزارش همه چیز را نشان می دهد. این خیابانها هر چه سریعتر باید آسفالت شوند. مسئولین شهر لطفا اقدام کنید.
امیدوارم علاوه برآسفالت مشکل حمل ونقل این مناطق هم به کمک شهرداری حل شود

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها