نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1394 - 9:16
یدالله مرادی
فعال سیاسی گچساران مطرح کرد؛
تخلف آشکار به پشتوانه نماینده مجلس
فعال سیاسی گچساران با اشاره به اینکه عده ای به دنبال برهم زدن آرامش در گچساران هستند،گفت:این گونه افراد در شهر خود مشکلات و کمبودهای دارند و در حقیقت پشتوانه سیاسی شهرستان گچساران را برهم خواهند زد .

به گزارش آفتاب جنوب،چندی پیش آرش حبیبی عضو حزب مردم سالاری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با یکی از سایت های محلی از برگزاری همایش حزب مردم سالاری با حضور اصلاح‌طلبان و چهره‌های شاخص این جریان سیاسی در گچساران خبر داده بود.

 

وی هدف این همایش را انسجام، همدلی و وحدت نیروهای اصلاح‌طلب استان با حضور غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری برشمرد.

 

این همایش که پیش از این قرار بود در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه دهم اردیبهشت‌ماه امسال در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شود با واکنش صریح این واحد دانشگاهی مواجه شد.

 

در پیام دانشگاه آزاد واحد گچساران به برگزاری این همایش چنین آمده است:«با احترام در خصوص درج خبر همایش اصلاح طلبان استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، در آن پایگاه اطلاع رسانی، به اطلاع می رساند که قرار بر این بوده است که یکی از تشکل های دانشجوئی دانشگاه سخنرانی با موضوع مشخص با حضور جناب آقای دکتر کواکبیان برگزار نمایداین واحد دانشگاهی همیشه با برگزاری چنین جلساتی با موضوع مشخص با حضور دانشجویان و مدعوین خارج از دانشگاه موافق می باشد و از برگزاری هر نوع نشست یا همایش حزبی معذور است».

 

حال شنیده ها حاکی از این است که این همایش در دبیرستان پسرانه شاهد این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

یدالله مرادی فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری در  خصوص برگزاری این همایش در دبیرستان شاهد پسرانه این شهرستان گفت:قانون مصوب هیات دولت صراحت دارد که جهت برگزاری همایش ها ومتینگ های سیاسی،جلسات انتخاباتی،حزبی و جریانات و گروهای سیاسی در اماکن دولتی ممنوعیت وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه هیچ شخص یا گروهی اجازه ندارد مراکز دولتی تحت این عنوان را چه به اجاره،چه به عاریه و چه سفارشی در اختیار گروهای سیاسی قراردهد،افزود: امیدوارم مسئولین آموزش و پرورش توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

 

این فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:متاسفانه جریان سیاسی حاکم بر شهرستان گچساران که ادعای قانون مداری دارند، عملاُ خلاف قانون و مقررات عمل می کنند.

 

مرادی با اشاره به اینکه در طول زمان های متعدد همیشه جریان هایی وجود داشته است که از یک طرف شعار قانون مندی سر می دهند و از طرف دیگر خلاف آن اثبات شده است،افزود:در حال حاضر این رانت قدرت و یک رانت سیاسی است که حزبی امکانات دولت را در اختیار گروهی برای برپایی جلسات سیاسی خود نماید.

 

وی تصریح کرد:سئوال اینجاست چرا شورای اداری ،فرمانداری،آموزش و پرورش ،نهادها و حراست ها در این جا ساکت هستند و مانع این نوع سوء استفاده ها نمی شوند.

 

این فعال سیاسی افزود:این یک رانت و قدرت سیاسی است که به پشتوانه نماینده شهرستان این تخلفات آشکار و غیر قانونی صورت می گیرد.

 

مرادی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مقدس ،سازنده و زیر بنایی است و نباید اجازه داد پای این جریانات به آموزش و پرورش باز شود ،گفت: نباید از فضای مدارس بهره برداری سیاسی صورت گیرد چون در آینده باعث ایجاد بحران و اخلال در آرامش خواهد شد.

 

وی در ادامه در خصوص حضور کواکبیان به عنوان میهمان ویژه این همایش گفت:امثال کواکبیان موج سواران سیاسی هستند و اگر این گونه اشخاص محبوبیتی داشتند در شهر خود حائز آرای مناسب می شد.

 

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:کواکبیان در شهر خود به عنوان یک کاندیدا نتوانست رای اکثریت را کسب کند و حال می خواهد برای گچساران تعیین تکلیف کند؟

 

مرادی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال برهم زدن آرامش در گچساران هستند،اظهارکرد:این گونه افراد در شهر خود مشکلات و کمبودهای دارند و در حقیقت پشتوانه سیاسی شهرستان گچساران را برهم خواهند زد .

 

وی با بیان اینکه فعالیت سیاسی به شکل دولتی و به صورت یک هدف در کشور در حال انجام است ،گفت:وقتی نوبخت معاون رئیس جمهور در قالب یک سفر رسمی دولتی ،حزب عدالت و توسعه را در مرکز استان و گچساران به را انداخت ،یعنی دولت عملاُ دارد کار سیاسی و جناحی می کند این هم بخاطر اینکه از آینده احساس خطر می کنند.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام سایت شما در آوینی نیوز لینک شد بررسی کنید http://avinynews.ir/links

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها