نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1393 - 8:23
در توافقنامه ای میان باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران "عباس چمنیان" از این تیم جدا شد.

به گزارش آفتاب جنوب،در توافقنامه ای که میان باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور محمد نظری مدیرعامل این باشگاه به امضاء رسید عباس چمنیان از ادامه کار با این تیم انصراف داد.

 

این نشست که در محیطی صمیمی و براساس توافق طرفین برگزار شد پس از گزارش عباس چمنیان در خصوص عملکرد خود طی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان نقاط ضعف و قوت تیم توسط هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب مورد بررسی قرار گرفت

 

در ادامه نشست براساس اظهارات سرمربی و انتظارات هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص موفقیت این تیم در نیم فصل دوم و عبور از بحران، و عدم توافق نظر در برخی مسائل میان باشگاه و سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران، ادامه همکاری امکانپذیر نشد.

 

براین اساس طی توافقنامه ای که میان باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و عباس چمنیان صورت گرفت این مربی با اخلاق فوتبال کشور به صورت توافقی از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جدا شد.

 

گفتنی است؛ مذاکرات باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و مسئولان امور ورزش نفت و گاز گچساران تا انتخاب سرمربی جدید در ستاد باشگاه مناطق نفتخیز جنوب ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها