نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. دى 1393 - 21:19
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:آنچه که کشورهای غربی را نگران کرده تفکر بسیجی است و این تفکرمعادلات امروزاستبکار و جهان کفر دردنیا را بهم ریخته است و باعث بیداری در کشورهای اسلامی نیز شده است.

به گزارش آفتاب جنوب ،سرداریدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در مجمع بسیجیان شهرستان گچساران ،ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه صفر با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گران سنگ در ذهن ملت ایران باقی‌مانده و از آفت تحریف مصون بماند، گفت:نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر به سزایی در اخلاق جوانان داشته و امید و انگیزه برای مبارزه با استكبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به همراه دارد.

 

مجمع بسیجیان شهرستان گچساران

 

وی اظهارکرد:در دوران جنگ تحمیلی ما با سلاح نمی‌جنگیدیم بلکه سلاح رزمندگان ما فقط تقوا الهی بود و با همین مهم در برابر دشمنی تا بندندان مسلح و مجهز به سلاح‌های مدرن روز توانستیم دشمن را به زانو درآوریم.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود:در شرایط کنونی شاید جنگ فیزیکی با دشمنان نداشته باشیم و توپ و تانکی در کار نباشد اما دشمنان نظام با راه انداختن جنگی نرم و فرهنگی، تلاش خود را برای ضربه زدن به این کشور به کار بسته‌اند و از همه ابزارهای خود استفاده می‌کنند.

 

بوعلی باور و اعتقاد ملت را موجب نگرانی و تشویش دنیای استکبار برشمرد و گفت:نهضتی كه امام‌‌(ره) پرچمدار و پايه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سيمای حقيقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنماياند.

 

وی افزود:باور ارزش‌های دینی و اعتقاد قلبی به ائمه اطهار علیهم السلام مایه عزت و اقتدار رزمندگان غیور اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و قبل از آن سبب پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از جنگ باعث حمایت همه جانبه مردم از نظام اسلامی و حضور همیشگی آنان در صحنه های مختلف اقتصادی،سیاسی ، مذهبی و اجتماعی بوده و هست.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:به همين علت است كه تاكنون هيچ يک از طرحهای سياسی و اقتصادی و نظامی آمريكا عليه ايران که غالباً با حمايت يا سكوت متحدان منطقه‌ای و جهانی آن كشور همراه بوده، به نتيجه نرسيده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:پس از گذشت سه دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز تئوريسين‌ها و سياستمداران اروپائی و آمريكائی بر ضرورت پذيرش و تحمل واقعيت انقلاب و جايگاه جمهوری اسلامی در عرصه بين‌المللی تاكيد مي‌كنند.

 

 استکبار بدنبال زشت نشان دادن چهره اسلام در دنیاست

 

بوعلی تصریح کرد:درحقیقت ملت ایران با حرکت در مسیر رهبری انقلاب اسلامی ، در مسیر اسلام ناب محمدی (ص)گام گذاشت.

 

 

وی با بیان اینکه امروز الگوی انقلاب اسلامی را در عراق و سوریه نیز می‌بینیم تأکید کرد:در چنین شرایطی است که آمریکا و قدرت‌های غربی به دنبال ایجاد چهره‌های بدلی اسلام نظیر اسلام آمریکایی و یا اسلام طالبانی و تکفیری‌ها هستند، چرا که می‌دانند اسلام ناب در مقابل آنان قرار دارد.

 

بوعلی اظهارکرد:اندیشه گروه های تکفیری ریشه در خارج از جهان اسلام دارد و توطئه ای از سوی بیگانگان برای تفرقه بین مسلمانان است .

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گروه های تکفیری چهره اسلام را در دنیا مشوش کرده است، اقدامات این گروه را به ضرر جهان اسلام و خلاف مصالح مسلمانان دانست و افزود : بیگانگان بدنبال زشت نشان دادن چهره اسلام با انتشار وحشی‌گری‌های این گروه ها هستتند که در تاریخ بی سابقه است .

 

بزرگ‌ترین جنایت‌ها در سایه شعار به ظاهر زیبای حقوق بشر انجام می‌شود

 

این مسئول افزود:امروز بزرگ‌ترین جنایت‌ها و  بیشترین خونریزی‌ها در سایه شعار به ظاهر زیبای حقوق بشر انجام می‌شود که بزرگ‌ترین مدعی دروغین آن آمریکا است.

 

وی خاطرنشان کرد: هرچند آمریکا مدعی و پرچم‌دار حقوق بشر در جهان است و دم از حقوق بشر و صلح می‌زند، اما در عراق، افغانستان، سوریه و فلسطین جنایت‌هایی کرده و به بهانه دفاع از حقوق بشر و تشکیل ائتلاف علیه داعش، سلاح و امکانات در اختیار ناقضان واقعی حقوق بشر قرار می‌دهد.

 

بوعلی تصریح کرد:امروز سردمداران استکبار در پی ترفنده های تازه برای ادامه و تحکیم سیطره خود بر دنیای اسلام هستندوشعار دموکراسی خواهی بشر یکی از این ترفندهاست.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز شیطان بزرگ که خود مجسمه شرارت و قساوت بر ضد بشریت است پرچم طرفدری از حقوق بشر را بلند کرده و ملت های خاورمیانه را به دموکراسی دعوت می کند.

 

وی افزود:دموکراسی مورد نظر آمریکا در این کشورها به معنای آن است که دست نشاندگانی رام و مطیع به کمک رشوه، توطئه و تبلیغات اغواگر در انتخاباتی ظاهراً مردمی و باطناً آمریکایی بر سر کار بیایند و عامل آمریکا در تحقق هدف های پلید استکباری شوند.

 

انقلاب، بهترين ثمره وجود بسيج است

 

بوعلی با بیان اینکه دنیای استکبار نگران شکل‌گیری تفکر بسیجی در جهان است،گفت:آنچه که کشورهای غربی را نگران کرده تفکر بسیجی است و این تفکرمعادلات امروزاستبکار و جهان کفر دردنیا را بهم ریخته است و به طور قطع همانطور که بسیج در داخل کشور امنیت ایجاد کرده باعث بیداری در کشورهای اسلامی نیز شده است.

 

مجمع بسیجیان شهرستان گچساران

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:انقلاب اسلامی، بهترين ثمره وجود بسيج است و اگر بسيجيان نبودند، امروز نه تنها چيزی بنام انقلاب اسلامی بلكه چيزی بنام كشور مستقل ايران وجود نداشت.

 

این مسئول با اشاره به اینکه اين نيرو و تفكر بسیجی است كه می‌تواند از انقلاب پاسداری كند،یادآور شد:امروز هرچه برکت در این نظام و جهان می‌بینیم به جهت ایثار مبتنی بر تفکر بسیجی است که شهداء و بسیجیان ادامه دهنده این راه، به ما نشان دادند.

 

بوعلی افزود:این تفکر بسیجی بود که توانست نظام اسلامی را روز به روز به توفیقات بزرگ رهنمون کند و این تدبیر حضرت امام (ره) بود تا انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان حریص استعمارگر و فاسق بیمه کند.

 

وی ابراز کرد:فرهنگ و تفکر بسیجی امروز مختص ایران نیست بلکه ندای بسیجیان از اقصی نقاط جهان از جمله یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان نیز برای مبارزه با ظلم و جور به گوش می رسد.

 

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:باید به ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه که قطعا به رشد و توسعه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ودیگر عرصه ها می انجامد، بپردازیم و در این راه با همت بلند خود و امید به خداوند منان به کار گیریم.

 

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها