نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آذر 1393 - 14:18
یادواره شهدای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران،صنعت و معدن و اصناف با حضور امام جمعه مسجد سلیمان و مسئولین محلی در این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش آفتاب جنوب، صبح امروز یادواره شهدای نفت،صنعت و معدن و اصناف با حضور امام جمعه مسجد سلیمان ، مسئولین محلی، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام محمد صادق امینی امام جمعه مسجدسلیمان در این آیین ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام ماه صفربا بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار انقلاب کربلای حسینی است ، گفت: شهدای انقلاب اسلامی به ابا عبدالله حسین (ع) تاسی کردند و برای یاری و احیاء دین خدا شهید شدند.

 

 

وی اظهارکرد: اگر دشمنان در مقابل عظمت ملت و کشور ما سر تسلیم فرود می آورند بخاطر فداکاری شهدا و صبر خانواده های شاهد و ایثارگران است.

 

امام جمعه مسجد سلیمان عزت و سربلندی امروز کشور را مرهون فداکاری شهدای گرانقدر دانست و افزود:شهداء سند عزت اين نظام و مملكت هستند و قدرت اصلي نظام اسلامی به بركت خون مطهر شهداء و رهبري مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

 

امینی تصریح کرد:خانواده های معظم شهدا الگوي صبر و استقامت در جامعه هستند و رحمت خداوند شامل اين صبر و ايستادگی خانواده هاي معظم شهداء خواهد شد.

 

وی بیان کرد:امروز قدرت فرهنگ شهادت خيلي بالاتر از توان موشكي و نظامی است و دشمنان امروز از فرهنگ زنده شهادت در اين كشور ترس و واهمه دارند.

 

 

امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به اینکهتحلیلگران انقلاب های جهان، انقلاب اسلامی ایران را از معجزات قرن دانسته اند،گفت:دست خدا و رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری، پیروی و حمایت  همه جانبه  مردم از انقلاب و آرمان های آن موجب پایداری انقلاب شده است.

 

امینی تصریح کرد:با توجه به اندیشه عمیق و ژرف امام خمینی(ره) که از اسلام ناب محمدی(ص) سرچشمه گرفته  است، فرهنگ دفاع در مقابل تجاوز، دفاع از اعتقادات دینی ما است.

 

وی خاطر نشان شد:اگر امروز در مذاکرات هسته‌ای تمام دنیا در یک سوی میز مذاکره و ایران اسلامی در یک سوی دیگر میز ایستادگی می‌کند، به برکت خون شهداء است.

 

 

امام جمعه مسجد سلیمان اظهارکرد: حضرت امام(ره) در پي پيروزي انقلاب اسلامي، مسأله صدور انقلاب را به عنوان يک استراتژي مطرح کردند که اين مسأله ريشه در جهان بيني ايشان داشت.

 

امینی ابراز کرد:آنچه باعث شد ملت ايران با دست خالی در برابر يک نظام تا دندان مسلح به پيروزي برسد، استکبار جهاني را از ايران بيرون براند و دست همه ابرقدرتها را از سرنوشت ايران کوتاه کند، ادامه راه حسين(ع) به واسطه روشنگري های حضرت امام بود.

وی با بیان اینکه امام (ره)احياگر مکتب عاشورا بود و راه عاشوراييان را به ملت ايران عرضه داشت،افزود:امروز در اثر صدور انقلاب اسلامي، منافع آمريکا و رژيم صهيونيستي در خاورميانه در معرض خطر قرار گرفته است و اين تنها بخشي از آثار صدور انقلاب است.

 

 

امام جمعه مسجد سلیمان تصریح کرد:پیروی از فرهنگ جهاد و شهادت، آزادیخواهی و ظلم ستیزی امامان شیعه، خصوصا درس عزّت و افتخاری را که حسین بن علی (ع) در صحرای کربلا به انسانها آموخت، از آثار و برکات انقلاب اسلامی است که امروز میلیونها نفر در گوشه و کناردنیا به آن چشم دوخته اند و بدان تأسی می جویند.

 

اجرای نمایش عاشورای روح‌الله در امتداد عاشورا حسینی (ع) و مرثیه ثرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام "مرتضی طاهری" از جلوه های معنوی این مراسم بود.

 

 

اجرای برنامه های فرهنگی برپایی نمایشگاه عکس ، پخش کلیپ شهداء ونماهنگ از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با تشکر برنامه خوبی بود ان شاالله تداوم داشته باشد
از بسیج نفت بخاطر برگزاری چنین یادواره ای تشکر می کنم خیلی خوب و پر محتوا تدارک دیده شده بود
مرادی جان دستت درد نکنه تصاویر زیبا و جالبی کار کردی .خدا قوت
عکس همه رو زدی پس من کو؟؟!
درود خدا بر آنانی که یاد شهیدان و جانبازان را همواره نگاه میدارند
سلام ودرود خدا بر شهدای انقلاب اسلامی وتشکر از برگزارکنندگان ای مراسم باشکوه
سلام خسته نباشی دستتون درد نکنه همه بخشهای مختلف مراسم را با عکسهای قشنگتون به تصویر کشیدین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها