نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1393 - 23:11
با وجود خراب بودن بیشتر پمپ‌های گاز سی ان جی درگچساران، ایجاد صف‌های طولانی در خیابان‌ها و مقابل جایگاه‌های سوخت به یک قصه تکراری برای شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،با توجه به گسترش خودروهای گازسوز در سراسر کشور و به دنبال آن در شهر گچساران، توسعه جایگاه‌های سوخت سی ‌ان جی با روند گازسوز شدن خودروها همسو نبوده و از این رو مدت‌ها است شهروندان گچسارانی با مشکل کمبود جایگاه سی ان جی و خرابی پمپ‌‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

 

خرابی جایگاه‌های گاز سی ان جی در گچساران مشکلات زیادی را برای رانندگان خودروهای گازسوز دراین شهرستان ایجاد کرده است به طوری که همواره شاهد صف‌های طویلی در اغلب جایگاه‌های سوخت این شهرهستیم.

 

 

اما مسئله مهم‌تر خراب بودن دو جایگاه سوخت «کوی رادک و پانصد دستگاه» از سه جایگاه موجود در این شهر؛باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در مسیر پمپ گاز کوی کارکنان شده است و مشکلات بسیاری را برای رانندگان و بخصوص همشهریان فراهم آورده است.

 

 

استفاده نامطلوب از حداکثر ظرفیت جایگاه‌ها، عدم مدیریت صحیح آنها و خرابی پمپ‌های گاز علت‌های اصلی در ایجاد صف‌های طولانی سی ان جی،ترافیک سنگین در مسیرها و در نهایت نارضایتی مردم است.

 

 

رانندگانی که در صف‌های چند صد متری جایگاه سی ان جی در گچساران منتظر گذر زمان و رسیدن نوبت سوختگیری هستند، معتقدند همیشه تعدادی از پمپ‌های گاز سی ان جی در جایگاه‌های سوخت به طور مرتب خراب است و این موضوع باعث ایجاد صف‌های طولانی در خیابان‌ها و مقابل جایگاه‌های سی ان جی می‌شود.

 

 

این در حالی است که با وجود اینکه تعداد جایگاه‌های سالم سوخت‌رسانی در شهر کفاف نیاز خودروهای سی ان جی سوز را نمی‌دهد ولی دلیل عمده ایجاد صف‌های طولانی و طاقت‌فرسا خراب بودن تعدادی از این جایگاه‌ها و کار نکردن برخی پمپ‌هاست.

 

به گزارش آفتاب جنوب ، افزایش ظرفیت جایگاه‌های سی ان جی در زمینه ارتقای بهره‌وری امری ضروری است وافزایش تعداد پمپ‌ها در این جایگاه‌ها علاوه بر ارتقای بهره‌وری ،کاهش صف‌های سی ان جی را در پی خواهد داشت ،این در حالیست که تعمیر به موقع و تخصصی قطعات باید مورد توجه جدی مسئولین شهری قرار گیرد تا از تعطیلی بی‌مورد جایگاه‌ها جلوگیری شود.

 

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

آقای مرادی دست شما درد نکنه همیشه به دنبال نمایان کردن مشکلات مردم هستی تا زودتر رفع بشه مثل گزارش تاریک بدن بولوار گلستان که برطرف شد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها